۲۸ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۳:۵۹
کد خبر: ۳۷۸۲۳
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گیلان با بیان اینکه داشتن تحلیلی درست از وقایع محیطی امری حیاتی بوده و با اقدامات پیشگیرانه متناسب باید در راستای رفع مسائل و مشکلات تلاش کرد گفت: هر پدیده از لحاظ تحلیلی متأثر از دو عامل داخلی و بیرونی است.
به گزارش خبرنگار پایداری ملی، علی اصغر جمشیدنژاد در نشست هم‌اندیشی جانشینان شورای پدافند غیرعامل شهرستان‌های استان گیلان در سالن اجتماعات مرکز کنترل مدیریت بحران استانداری گیلان اظهار داشت: برداشت دقیق و صحیح از پدیده‌های محیطی در استان گیلان امری ضروری است.

 معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گیلان با بیان اینکه داشتن تحلیلی درست از وقایع محیطی امری حیاتی بوده و با اقدامات پیشگیرانه متناسب باید در راستای رفع مسائل و مشکلات تلاش کرد گفت: هر پدیده از لحاظ تحلیلی متأثر از دو عامل داخلی و بیرونی است.

جمشید‌نژاد با تاکید بر اینکه استکبار جهانی به‌عنوان عامل بیرونی تحولات در منطقه به طور ویژه در تلاش است تا منطقه خاورمیانه را به منطقه‌ای بحرانی تبدیل کند خاطرنشان کرد: اظهارات مقامات سیاسی و نظریه‌پردازان کشورهای غربی گویا و مصداق این ادعا است.

وی با اشاره به اینکه آمریکا و متحدانش به شیوه‌های مختلف در کشورهای منطقه چون لیبی، سوریه، عراق، افغانستان و یمن حضور نظامی دارند تصریح کرد: ایران اسلامی باید با استفاده از تمامی توان خود در مقابل توطئه‌های دشمنان ایستادگی کند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گیلان با بیان اینکه شرایط و فشار اقتصادی از عوامل منفی تاثیر‌گذار داخلی در کشور است افزود: مسئولان و مدیران باید با پیش‌بینی، برآورد، اقدام متناسب و اثرگذار در راستای هدایت افکار عمومی تلاش کنند.

جمشید‌نژاد با تاکید بر اینکه تحریف مسائل و مباحث مختلف برای تخریب جامعه از دیگر توطئه‌های بزرگ دشمنان است گفت: دشمنان در راستای رسیدن به این هدف، بخشی از واقعیت‌های مسائل مطرح در جامعه را بازگو کرده و با ایجاد انحراف مسیر تخریب را دنبال می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه با استفاده از فکر، اندیشه و بهره‌گیری از ظرفیت اندیشمندان، صاحب‌نظران، اصحاب رسانه و دانشگاهیان به درستی می‌توان جهت تنویر افکار عمومی گام برداشت گفت: آشنا کردن افکار عمومی با واقعیت‌های جامعه در شرایط کنونی امری ضروری است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گیلان با بیان اینکه ارائه تحلیل درست و مناسب از اقدامات و عواملی که به عنوان تخریب از سوی دشمنان در جامعه دنبال می‌شود امری مهم و حائز اهمیت است افزود: ارتباط مناسب با تشکل‌های اجتماعی در شرایط کنونی جامعه ضرورت دارد.

 جمشید‌نژاد با تاکید بر اینکه با بازگو کردن مسائل و دریافت نقطه نظرات و پیشنهادات در جامعه باید در راستای اصلاح رویه و اثربخشی در تصمیمات گرفته شده گام برداشت گفت: تشخیص ضرورت‌ها براساس انتظارات عمومی جامعه امری واجب و مهم است.


گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر