۱۵ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۰:۲۵
کد خبر: ۳۷۲۱۱
لاریجانی:
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: ما باید این فرصت را غنیمت بشماریم و تهدیدها را به فرصت تبدیل کنیم تا به نوسازی اقتصاد کشور بپردازیم و شرایط را هم برای صادرات تولیدکنندگان فراهم کنیم.
به گزارش پایداری ملی، علی لاریجانی در جمع مدیران روابط عمومی های دستگاه ها افزود:­ اکنون باید شرایط سرمایه گذاری در کشور را تسهیل کنیم که این مهم با رفع موانع سرمایه گذاری و برداشتن بندهای نامناسب عملی می شود.
وی گفت: در دوره ای اگر به دلیل سهل انگاری و غفلت، واردات به کشور زیاد بوده است اکنون باید روی توان داخلی خود بیشتر تکیه کنیم که این نیازمند اصلاح ساختارها و سهل کردن سرمایه گذاری هاست.
آقای لاریجانی با بیان اینکه دشمن می خواهد از طریق اقتصاد به ایران ضربه بزند تاکید کرد: اتفاقا ما باید این فرصت را غنیمت بشماریم و تهدیدها را به فرصت تبدیل کنیم تا به نوسازی اقتصاد کشور بپردازیم و شرایط را هم برای صادرات تولیدکنندگان فراهم کنیم.
وی افزود: اگر آنها قصد ناامید کردن ما را دارند ما هم باید با کار کردن آنها را ناامید کنیم و با کار و تلاش نتیجه فعالیت ها به خیر منجر شود پس ضروری است بندها و موانع سرمایه گذاری را برای حضور مردم در اقتصاد از میان برداریم .
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: بالاخره وقتی درخواستی برای سرمایه گذاری صورت می گیرد متاسفانه موانعی وجود دارد و ما باید شرایط را برای سرمایه گذاری روان تر و آسان تر کنیم و اختیارات را به استان ها تفویض نماییم.
وی همچنین اشاره ای به جایگاه روابط عمومی ها به عنوان رابط میان مردم و دستگاه ها کرد و گفت: روابط عمومی علم پیچیده و فن مهمی است بنابراین بهتر است با ابتکارات جدید کاری کنیم که امور مردم به آسانی پیش برود.
رئیس مجلس ادامه داد: ارتباط روابط عمومی ها با صداوسیما نیز باید بیشتر شود، صداوسیما نیز در این زمینه وظایفی دارد تا خدمات دستگاه ها را به مردم گزارش کند که در این باره پیشنهادها و ابتکارهای روابط عمومی ها باید کارساز باشد.
وی همچنین گفت: بهتر بود در این جلسه روابط عمومی صداوسیما و قوه قضاییه نیز حضور می یافتند.
رئیس مجلس به مسئولان روابط عمومی ها پیشنهاد کرد: باید با مسئولان دستگاه های مرتبط خود نیز دائم صحبت کنید تا با زبان مخاطب فهم با مردم سخن بگویند چرا که زبان رسمی معمولا حائل ایجاد و ارتباط با مخاطب را سخت می کند.
در این دیدار تعدادی از مسئولان روابط عمومی های دستگاه ها نیز به ارائه نظرها و پیشنهادهای خود درباره ضرورت اطلاع رسانی بهتر و دقیق تر از خدمات دستگاه ها به مردم پرداختند.
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر