۱۵ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۳
کد خبر: ۳۷۱۶۶
نشست امیر محمدپور دبیر شورای پدافند غیرعامل گیلان با حسن ظهیری مدیرکل صدا و سیمای مرکز استان گیلان و جمعی از کارشناسان اداره کل پدافند غیرعامل استانداری گیلان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار پایداری ملی،نشست امیر محمدپور دبیر شورای پدافند غیرعامل گیلان با حسن ظهیری مدیرکل صدا و سیمای مرکز استان گیلان و جمعی از کارشناسان اداره کل پدافند غیرعامل استانداری گیلان برگزار شد.

نشست امیر محمدپور دبیر شورای پدافند غیرعامل گیلان با مدیرکل صدا و سیمای مرکز استان

دبیر شورای پدافند غیرعامل استان گیلان با تاکید بر نقش کارگروه های پدافند غیرعامل استان اظهار کرد: در ذیل شورای پدافند غیرعامل یازده کارگروه مشخص شده که هر کدام وظایف مشخص خود را دارند.

 دبیر شورای پدافندغیرعامل استان افزود: قرارگاه های اجرایی پدافند غیرعامل از جمله پدافند زیستی به دلیل تناسب موضوعات کشاورزی و زیستی و قرارگاه سایبری در استان فعالیت می کنند،البته قرارگاه فرهنگی و مردم محور در حال احداث است.

نشست امیر محمدپور دبیر شورای پدافند غیرعامل گیلان با مدیرکل صدا و سیمای مرکز استان

 سرپرست اداره کل پدافند غیرعامل گیلان با تاکید بر نقش صدا و سیما بر ترویج فرهنگ و اطلاع رسانی حوزه پدافند غیرعامل اذعان داشت: چرخه پدافند غیرعامل بر پایه فرهنگی و اطلاع رسانی استوار است زیرا صدا و سیما می تواند شرایط آموزش را با توجه به تهدیدات پیش رو در حوزه های مختلف فراهم سازد.

 محمدپور کارگروه فرهنگی،اجتماعی و آموزشی پدافند غیرعامل را مهم برشمرد و خاطرنشان کرد: این کارگروه در کنار مجموعه پدافند غیرعامل استان می تواند فضای مجازی،فرهنگی،تولید و پوشش برنامه های پدافند غیرعامل در جهت راهبرهای پدافند غیرعامل و در حل بسیاری از معضلات اثرگذار باشد.

 

در ادامه مدیرکل صدا و سیمای مرکز گیلان با اشاره به اهمیت صدا و سیما در اطلاع رسانی پدافند غیرعامل خاطر نشان کرد: برای اطلاع رسانی در جلسات حوزه پدافند غیرعامل صدا و سیما این وظیفه را دارد که فضا را به سمت اطلاع رسانی پیش ببرد در نتیجه فضای حاکم در حوزه مختلف را از حالت سنتی به حالت مدرنیته تبدیل کند.

 

لازم به ذکر است: طی حکمی از سوی استاندار گیلان، حسن ظهیری به عنوان رئیس کارگروه فرهنگی،اجتماعی و آموزشی شورای پدافند غیرعامل استان گیلان منصوب شد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر