۱۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۱
کد خبر: ۳۶۹۷۷
چهارمین جلسه شورای سیاست گزاری جشنواره علمی سلمان فارسی برگزار شد.
به گزارش خبرنگار پایداری ملی، چهارمین جلسه شورای سیاست گزاری جشنواره علمی سلمان فارسی سال 97 با حضور سردار رسولی معاون آموزش و پژوهش سازمان پدافند غیرعامل کشور، دکتر حاتمی رئیس مرکز معالعات پدافند غیرعامل و نمایندگان معاونت ها و قرارگاه ها و دانشگاه های معین در محل سازمان پدافند غیرعامل کشور برگزار شد.

در این جلسه ضمن بررسی دستورالعمل و نحوه برگزاری جشنواره سلمان فارسی به اهداف و محورهای و موضوعات جشنواره پرداخته شد.

همچنین با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر اهمیت و جایگاه علم، توجه هر چه بیشتر به موضوعات و مباحث علمی در این جشنواره مورد تاکید قرار گرفت.

 ورود و توجه بیشتر به مقوله ها و موضوعات  فرهنگی در جشنواره علمی سلمان فارسی از دیگر موارد و موضوعاتی بود که مورد تاکید قرار گرفت.

لازم بذکر است چهارمین جشنواره علمی پدافند غیر عامل سلمان فارسی (خندق)به مناسبت گرامیداشت هفته پدافند غیر عامل و با هدف شناسایی، معرفی و ارج نهادن به مقام والای دانشمندان، پژوهشگران، مخترعان، مبتکران و همچنین سازمان ها، نهادها و دستگاه های لشگری و کشوری برتر این حوزه در عرصه ملی و معرفی دستاوردهای تخصصی پدافند غیر عامل، توسط دانشکده و پژوهشکده پدافند غیر عامل دانشگاه جامع امام حسین (ع) با همکاری سازمان پدافند غیر عامل کشور،برگزار خواهد شد.
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر