۰۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۳:۵۴
کد خبر: ۳۶۸۴۳
دبیر کارگروه سلامت در حوادث غیر مترقبه و پدافند غیر عامل از کسب رتبه اول دانشگاه علوم پزشکی سبزوار در پدافند غیرعامل خراسان رضوی خبرداد.

به گزارش خبرنگار پادیاری ملی، دکتر علی شریفان امروز با بیان این مطلب گفت: به تازگی این دانشگاه موفق به کسب رتبه اول در بین دانشگاه های علوم پزشکی استان و رتبه چهارم در بین کلیه دستگاه های اجرایی خراسان رضوی شده است.دانشگاه علوم پزشکی سبزوار، رتبه اول پدافند غیرعامل

وی افزود: برنامه ریزی دقیق این ستاد در مواجهه با حوادث احتمالی و حمایت های داخلی در دانشگاه از این امر، به علت اهمیت آن در سلامت مردم، موجب شد تا بتوانیم به این موفقیت دست یابیم.

 دکتر شریفان گفت: در راستای تحقق فرامین مقام معظم رهبری و نظر به تاکیدات ایشان مبنی بر اهمیت پدافند غیرعامل در برابر انواع تهدیدات و محورهای نفوذ دشمن و استفاده از توانمندی ها و ظرفیت دستگاه ها و نهادهای اجرایی کشور، دانشگاه علوم پزشکی سبزوار کوشید تا به سهم خود با برنامه ریزی دقیق و مدون به این فرامین عمل کند.

دبیر پدافند غیرعامل دانشگاه افزود: پدافند غیرعامل مجموعه ای از اقداماتی است که موجب افزایش بازدارندگی و کاهش آسیب پذیری، ارتقای پایداری ملی و تسهیل مدیریت بحران می شود.

شریفیان گفت: سطح بندی زیرساخت ها، تدوین طرح ایمن سازی دارایی ها، اسقرار نظام برنامه ریزی، امنیت زیرساخت شبکه، برگزاری جلسات متعدد و آموزش های مدون به مسئولان از  مهمترین اقدامات دانشگاه در این حوزه است.


گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر