۰۱ تير ۱۳۹۲ - ۱۴:۴۲
کد خبر: ۳۶۲۹
سردار جزایری:
معاون امور بسیج و فرهنگ دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح تصریح کرد: القاعده یک سازمان تروریستی دست‌پرورده آمریکاست که با دو هدف بدنام کردن اسلام و انجام عملیات تروریستی نیابتی از سوی سرویس‌های بیگانه ساخته شده است.
سردار جزایری معاون امور بسیج و فرهنگ دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح ضمن ارزیابی جامع از آنچه در سوریه می‌گذرد، نسبت به عملکرد ضد انسانی دولت آمریکا در سوریه ابراز انزجار کرد.

وی تصریح کرد: القاعده یک سازمان تروریستی دست‌پرورده آمریکاست که با دو هدف بدنام کردن اسلام و انجام عملیات تروریستی نیابتی از سوی سرویس‌های بیگانه ساخته شده است.

سردار جزایری با محکوم کردن عملکرد ارتجاع عرب در سوریه گفت: به همان اندازه که آمریکایی‌ها و صهیونیست‌ها در جنایات سوریه سهیم هستند، رژیم‌های قطر و عربستان و سایر هم‌پیمانان آن‌ها در منطقه نیز شریک جرم هستند.

معاون ستاد کل نیروهای مسلح خطاب به شهروندان آمریکایی و اروپایی اظهار داشت: برخی اطلاعات حاکی از نفوذ تروریست‌های القاعده و سایر گروه‌های تروریستی در این کشورهاست.

این مقام عالی‌رتبه دفاعی در پایان تأکید کرد: تجارب تاریخی حاکی از آن است که صادر کنندگان تروریسم به سایر کشورها، عاقبت، خود گرفتار تروریست‌ها می‌شوند.
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر