۰۲ تير ۱۳۹۷ - ۲۰:۲۲
کد خبر: ۳۵۷۴۱
با حضور مدیر کل پدافند غیرعامل استان برگزار شد
اولین نشست کارگروه پشتیبانی و خدمات شهری پدافند غیرعامل استان آذربایجان شرقی در سال جاری با حضور مدیرکل پدافند غیرعامل استان و به ریاست آقای علیخانی (رییس کارگروه پشتیبانی و خدمات شهری) و با حضور اعضای کارگروه برگزار شد.
به گزارش خبرنگار پایداری ملی، اولین نشست کارگروه پشتیبانی و خدمات شهری پدافند غیرعامل استان آذربایجان شرقی در سال جاری با حضور مدیرکل پدافند غیرعامل استان و به ریاست آقای علیخانی (رییس کارگروه پشتیبانی و خدمات شهری) و با حضور اعضای کارگروه برگزار شد.

علیخانی رییس کارگروه پشتیبانی و خدمات شهری پدافند غیرعامل استان بر ضرورت هماهنگی های لازم بین دستگاه های اجرایی عضو کارگروه و همچنین ارائه گزارش اقدامات و برنامه های اعضای کارگروه تاکید کردند. ایشان در ادامه افزود : افزایش تعداد شیرهای هیدرانت در مراکز مهم اقتصادی مانند بازار تبریز، اطراف مجتمع های تجاری و همچنین برج های مسکونی در راستای مهار آتش سوزی های احتمالی و کاهش خسارات توسط شهرداران اقدام شده است.

مدیرکل پدافند غیرعامل استان آذربایجان شرقی ضرورت اجرای اقدامات پیشگیرانه قبل از وقوع تهدیدات را یادآوری نموده و به ضرورت تهیه مطالعات طرح جامع پدافند غیرعامل شهرها توسط شهرداران تاکید کرده و افزودند : اقدامات پدافند غیرعامل در شرایط عادی می تواند موجب تسهیل در مدیریت بحران و کاهش آسیب پذیری شود که در این راستا کارگروه پشتیبانی و خدمات شهری می تواند با توجه به ماموریت های سازمانی اعضا گام موثری در راستای افزایش رضایتمندی شهروندان و کاهش اثرات تهدیدها و استمرار خدمات ضروری ایفا نماید.

اولین نشست کارگروه پشتیبانی و خدمات شهری پدافند غیرعامل استان آذربایجان شرقی در سال جاری با حضور مدیر کل پدافند غیرعامل استان برگزار شد.

مهندس کریمی با اشاره به ضرورت رعایت الزامات پدافند غیرعامل در پروژه ها افزود : تمامی دستگاه های اجرایی موظف به رعایت الزامات و تهیه پیوست پدافند غیرعامل در پروژه های عمرانی و زیرساختی استان می باشند. ایشان در پایان جلسه اجرای برنامه ها و فعالیت های ابلاغی از سوی سازمان پدافند غیرعامل و ارائه عملکرد برنامه های پدافند غیرعامل توسط دستگاه های اجرایی استان را خواستار شدند.

اولین نشست کارگروه پشتیبانی و خدمات شهری پدافند غیرعامل استان آذربایجان شرقی در سال جاری با حضور مدیر کل پدافند غیرعامل استان برگزار شد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر