۰۲ تير ۱۳۹۷ - ۲۰:۰۰
کد خبر: ۳۵۷۳۶
هرمزگان؛
اولین جلسه قرارگاه زیستی استان به منظور برررسی روند تب کریمه کنگو در استان و تشریح آئین نامه اجرایی پدافندغیرعامل مرزبانی زیستی برگزار گردید.

به گزارش خبرنگار پایداری ملی، در این جلسه پوربابایی سرپرست اداره کل پدافندغیرعامل استانداری عنوان داشت: با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری مصون سازی وکاهش آسیب پذیری زیرساخت های اصلی و شریان های حیاتی و حساس کشور در راستای افزایش امنیت ملی و حفاظت از مردم در برابر تهدیدات از مهمترین رویکرد های پدافندغیرعامل می باشد و نیازمند همکاری و همگامی گسترده سازمان های لشکری و کشوری می باشد و نیاز است که کلیه سازمان های مسئول در حفاظت از این مرز و بوم تلاش کنند.

آئین نامه اجرایی پدافندغیرعامل مرزبانی زیستی  در استان تشریح شد

در ادامه نمایندگان دامپزشکی استان، دانشگاه علوم پزشکی وخدمات بهداشتی و درمانی استان  توضیحاتی را در خصوص بیماریCCHF نحوه انتقال،میزان شیوع و دامنه گسترش بیماری در استان و راه پیشگیری و کنترل بیان داشتند. در پایان سرپرست اداره کل پدافندغیرعامل ضمن تاکید بر اهمیت آموزش و فرهنگ سازی و اطلاع رسانی از طریق صدا و سیما مرکز استان و خواستار  همکاری و هماهنگی  کلیه ادارات در جهت کنترل و جلوگیری از گسترش این بیماری در استان شدند و برلزوم مقابله با قاچاق، فروش و کشتار غیرمجاز دام تاکید کردند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر