۲۸ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۴
کد خبر: ۳۵۵۷۵
ابوترابی تشریح کرد:
عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس اعتقاد دارد رفتارهای یکجانبه و قلدرمآبانه ترامپ صرفا موجب از بین رفتن نظم جهانی و تشدید تنش در روابط بین کشورها شده است.
به گزارش پایداری ملی، ابوالفضل ابوترابی در خصوص ارزیابی و تحلیل رفتار ترامپ و هیات حاکمه ایالات متحده آمریکا طی چند وقت گذشته، گفت: همه کارشناسان سیاسی اعتقاد دارند رفتارهای یکجانبه و قلدرمآبانه ترامپ صرفا موجب از بین رفتن نظم جهانی و تشدید تنش در روابط بین کشورها شده است.

آغاز جنگ تجاری آمریکا برای رسیدن و تقویت جایگاه کدخدایی است

نماینده مردم نجف آباد در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه خروج آمریکا از برجام یکی از مصداق های یکجانبه گرایی و منفعت طلبی این کشور است، اظهار کرد: همچنین آغاز جنگ تجاری با چین و اروپا نیز می تواند موید و بیانگر عزم ایالات متحده برای رسیدن و تقویت جایگاه کدخدایی باشد.

وی با بیان اینکه رفتارهای ضد حقوق بشری آمریکا نیز طی چند وقت گذشته تشدید شده و مواضع ضد انسانی ترامپ نسبت به مهاجران چنین امری را تایید می کند، ادامه داد: بنابراین به نظر می رسد آمریکا با ایده دستیابی به قدرت برتر صرفا منافع خودش را دنبال می کند و این مهم در حالیست که در عمل زمینه انزواء این کشور در حال فراهم شدن است.

جامعه جهانی هم اکنون آماده مقابله با رفتارهای ترامپ است

عضو کمیسیون شوراها و امورداخلی کشور در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه کشورمان با توجه به قدرت منطقه ای و نفوذ مثبت در بین کشورها می تواند نقش خوبی برای ایجاد اتحاد و انسجام علیه اقدامات ظالمانه آمریکا ایفا کند، تصریح کرد: جامعه جهانی نیز هم اکنون آماده مقابله با رفتارهای ترامپ است؛ به عنوان مثال اجماعی که در سازمان ملل نسبت به موضوع فلسطین و مقابله با تصمیم آمریکا صورت گرفت می تواند مصداق بارز چنین امری باشد.

رفتارهای دوگانه و تنش در هیات حاکمه آمریکا مشهود است

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: هیات حاکمه آمریکا هم اکنون از تنش رنج می برد و همین موضوع سبب بروز رفتارهای دوگانه این کشور در موضوعات مختلف شده لذا باید از این فرصت استفاده کرد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر