۲۴ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۹:۲۲
کد خبر: ۳۴۷۳
جلیل بابازاده قانع اظهار کرد: هوچی‌گری رسانه‌های غربی در تحریم انتخابات ایران باز هم راه به جایی نبرد و دشمنان ایران باز هم پی بردند که کید و نقشه‌هایشان بیشتر آب در هاون کوبیدن و هوا الک کردن است.
فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل گفت: رسانه‌های غربی با مشاهده حضور حماسی و شورآفرین مردم در پای صندوق‌های رای فردا تیتر سکوت را برای خود برمی‌گزینند.

جلیل بابازاده قانع اظهار کرد: هوچی‌گری رسانه‌های غربی در تحریم انتخابات ایران باز هم راه به جایی نبرد و دشمنان ایران باز هم پی بردند که کید و نقشه‌هایشان بیشتر آب در هاون کوبیدن و هوا الک کردن است.

وی با اشاره به اینکه ملت ما امروز جواب تمام تحریم‌ها و تهدیدهای بیگانگان را دادند خاطرنشان کرد: رسانه‌های غربی باید از این همه حضور مردم شرم کنند و بهتر است بیش از این خود را در برابر دید جهانیان تحقیر نکنند.

فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل این حضور را مهر تائیدی برای حقانیت نظام جمهوری اسلامی ایران اعلام کرد و بیان کرد: جمهوری اسلامی ایران همچون نگینی بر تارک جهان می‌درخشد و امروز چشم همه جهانیان به ام‌القری جهان اسلام ایران عزیز دوخته شده است.

بابازاده لبیک به رهبری و تبعیت از ولایت فقیه را دیگر پیام این روز بزرگ اعلام کرد و افزود: مردم ما چون کوهی استوار و با اراده‌ای آهنین امروز پاسخ تمام یاوه‌گوئی‌های غرب و ایادی مستکبر آنان را دادند و ثابت کردند که نظام اسلامی ایران باز هم بعد از 34 سال هنوز هم زنده و توفنده به مسیر خود ادامه می‌دهد.

وی با اشاره به اینکه مشارکت بالای مردم کابوسی برای غرب است تصریح کرد: آنچه که در این زمینه مهم و اساسی به نظر می‌رسد حضور آگاهانه و با بصیرت ملت ایران در برابر تهدیدهای دشمن و هوشیاری آنها است که به نظر می‌رسد در این حوزه باید بیش از هر زمان دیگر آگاهانه در صحنه بوده و کید دشمن را به ناکامی تبدیل کرد.

این پیشکسوت دوران دفاع مقدس در ادامه سخنان خود با تبریک به مردم ایران به خاطر این همه شور و شعور افزود: ملت ما امروز دین خود را در مقابل خون شهدا ادا کردند و به جهان ثابت کردند که شرف و غیرت ایرانی با تحریم و تهدید نابود شدنی نیست.

بابازده گفت: اگر دیروز در جبهه‌های جنگ پشت خاکریزها بر دشمن تاختیم، امروز خاکریز اصلی ما صندوق‌های آراست که باید با حضور در آن باردیگر از سروری ایران دفاع کنیم.
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر