۱۹ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۴:۵۰
کد خبر: ۳۳۸۸
عضو شورای سیاستگذاری جشنواره علم، رسانه و فناوری گفت:بر پایی و ارزیابی چنین جشنواره‌های رسانه، علم و فناوری منجر به شناسایی نقاط ضعف در حوزه‌های علمی خواهد شد.
بیژن مقدم، عضو شورای سیاستگذاری جشنواره علم،رسانه و فناوری گفت: برای انتقال رویدادها از طریق رسانه‌ها نیازمند خبرنگاران تخصصی در حوزه‌های اطلاع رسانی و انعکاس پیشرفت‌های علمی به زبان رسانه ای هستیم.

وی عنوان کرد: معیارهای محکم و داوری های دقیق یک مرکز علمی، خروجی خبرنگاران را مورد ارزیابی قرار می‌دهد و می‌تواند الگویی برای خبرنگاران جدید و فعال باشگاه برترین آثار باشد.

وی خاطر نشان کرد: در اولین جشنواره رسانه، علم و فناوری متولیان بخش‌های مختلف کشور موضوعات مرتبط با نهادهای رسانه‌ای می‌کنند و اگر رسانه‌ای نشود بخشی از کارکردهای خود را از دست می‌دهند.

وی خاطر نشان کرد: جشنواره رسانه علم و فناوری در حوزه علم و فناوری و در نوع خود بی سابقه است تا معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری برگزار کننده آن است و باعث ایجاد انگیزه خبرنگاران این حوزه خواهد شد و در مقابل منشا برخی از فعالیت‌ها هم می‌باشد.

وی در خصوص جشنواره رسانه علم و فناوری افزود: ارزیابی چنین جشنواره‌هایی منجر به شناسایی نقاط ضعف این حوزه و بر پایی دوره‌های تخصصی برای خبرنگاران جهت پوشش این ضعف‌ها یا الزام نهادهای علمی به برگزاری دوره‌های تخصصی برای اصحاب رسانه می‌باشد.
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر