۱۵ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۸:۳۹
کد خبر: ۳۳۳۷
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان، گفت: سازماندهی شبکه‌های فرسوده و جایگزینی شبکه‌های هوایی سیم مسی با کابل خودنگهدار، راهی برای مقابله با هدررفت انرژی ناشی از فرسودگی شبکه است.

"عادل کاظمی" منطقه زنجان، تصریح کرد: درصد وصول مطالبات انرژی در سال گذشته بیش از 85 درصد رقم خورد و به حساب خزانه دولت واریز گردید. همچنین شرکت توزیع برق استان زنجان به دلیل درصد بالای مصرف تعرفه صنعتی، یکی از شرکت‌های پیشرو در فروش انرژی برق در بخش صنعتی می‌باشد.

وی در ادامه افزود: ملاحظات پدافند غیرعامل با رویکرد خرید تجهیزات کمک‌رسان در مواقع بحران از قبیل دیزل ژنراتور، خودروهای کمک‌دار و جرثقیل و نیز بازسازی تأسیسات و ساختمان‌های فرسوده اقدام شده است.

این مسئول با اشاره به کاهش تلفات انرژی در سال گذشته، عنوان کرد: در این خصوص طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته و پیگیری اجرای پروژه‌های مؤثر، میزان تلفات از چند سال گذشته سیر نزولی داشته و نسبت به متوسط کشوری در شرایط بسیار مطلوبی قرار دارد که این امر یکی از سیاست‌های وزارت نیرو است.

کاظمی با اشاره به برگزاری سمینارهای آموزشی، ابراز کرد: در سال گذشته سمینارهای آموزشی برای دانش‌آموزان، مدیران صنایع، کشاورزان جهت فرهنگ‌سازی مدیریت و بهینه‌سازی مصرف انرژی برق در سطح وسیعی انجام شده است.

وی خاطرنشان کرد: برق‌رسانی به چاه‌های کشاورزی و واحدهای صنعتی و به طور کلی سرمایه‌گذاران که بخش مولد منطقه و استان را تشکیل می‌دهند انجام شده است و این امر می‌تواند موجب توسعه استان شود.


گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر