۲۴ آبان ۱۳۹۱ - ۱۰:۵۰
کد خبر: ۳۲۴
معاون سیاسی امنیتی استاندار کردستان:
معاون سیاسی امنیتی استاندار کردستان گفت: ایجاد هماهنگی و همکاری همگانی دستگاه های اجرایی برای رسیدن به اهداف پیش بینی شده در طرح پدافند غیر عامل بسیار حائز اهمیت است.

ایرج حسن زاده ، معاون سیاسی امنیتی استاندار کردستان در چهارمین جلسه شورای پدافند غیر عامل استان کردستان اظهار داشت: دستگاه های اجرایی و اعضای شورای پدافند غیر عامل استان باید بر طبق دستورالعمل و برنامه زمان بندی شده موازین و مقررات اجرایی طرح پدافند غیر عامل را در حوزه خود رعایت کنند و برای کاهش آثار تهدیدات و خسارات احتمالی ناشی از آن به آمادگی لازم دست یابند.

وی افزود: در این راستا کارگروه یازده گانه در شورای پدافند غیر عامل استان تشکیل شده تا اقدامات و راهکارهای چگونگی تداوم طرح چرخه خدمات در شرایط بحران ناشی از پدافند غیر عامل به شکل منسجم مناسبی به مرحله اجرا در آید.

معاون سیاسی امنیتی استاندار کردستان عنوان کرد: همه دستگاه های اجرایی ملزم به تهیه طرح جامع مقابله با تهدیدات در حوزه تخصصی مربوطه خود هستند.

حسن زاده ادامه داد: ایجاد هماهنگی و همکاری همگانی دستگاه های اجرایی برای رسیدن به اهداف پیش بینی شده در طرح پدافند غیر عامل بسیار حائز اهمیت است و همه باید تلاش کنیم تا شرایط لازم برای استقرار ضوابط ایجاد طرح پدافند غیر عامل در سطح جامعه فراهم شود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر