۰۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۰
کد خبر: ۳۲۳۶۵
مدیرکل پدافند غیرعامل اصفهان:
مدیرکل پدافند غیرعامل اصفهان گفت: در هر نهاد و سازمانی باید کمیته‌ای از نخبگان تشکیل شود و تهدیدات هر سازمانی را شناسایی کنند.
به گزارش پایداری ملی،  محمد صفدریان ظهر چهارشنبه در جمع کارمندان آب و فاضلاب در خصوص شناسایی تهدیدات در سازمان های دولتی و ادارات، اظهار داشت: پدافند غیرعامل یک نیاز و الزام برای صیانت و حفاظت از نظام است تا خدمات به طور مستمر در اختیار مردم قرار گیرد و از تهدیدات احتمالی در امان باشیم.

وی با بیان اینکه در حال حاضر سطح تهدیدات در کشور تغییر کرده و به تهدیدات نوین تبدیل شده است، ادامه داد: به منظور غلبه بر تهدیدات نوین هر یک از دستگاه ها و نهادها باید کمیته‌ای از نخبگان که آشنا به همه کارکردها و فعالیت‌ها در دستگاه ها دارند، تشکیل شود.

مدیرکل پدافند غیرعامل استان اصفهان اعلام کرد: اعضای این کمیته باید صلاحیت لازم برای دسترسی به اطلاعات محرمانه را داشته باشند و تهدیدات و آسیب های دستگاه را اولویت بندی و طبقه بندی کنند.

وی تاکید کرد: شورای امنیت کشور تاکنون اولویت بندی تهدیدات را در نهادها و دستگاه های مختلف ارزیابی کرده است اما پدافند غیرعامل از منظر دیگر آسیب ها و تهدیدات را بررسی می‌کند.

صفدریان افزود: باید اولویت بندی آسیب ها و تهدیدات نوین در دستگاه هایی که خدمات ضروری را ارائه می دهند هرچه سریعتر مورد بررسی قرار گیرد تا حاکمیت با چالش مواجه نشود این درحالیست که حوزه آب استان یکی از مهمترین و ضروری ترین دستگاه هایی است که باید با دقت ویژه ای تهدیدات و آسیب های احتمالی آن مورد بررسی و ارزیابی قرار گیرد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر