۲۴ آبان ۱۳۹۱ - ۰۹:۱۴
کد خبر: ۳۱۸
سردار نقدی:
رییس سازمان بسیج مستضعفین گفت: همه مولفه های امنیت و قدرت در جمهوری اسلامی ایران به سبب شرایط فشار و تحریم و تهدیدات جدی دشمنان به شکوفایی رسیده است.

سردار ˈمحمدرضا نقدیˈ دوشنبه شب در گردهمایی گردان های بسیج حوزه علمیه قم در سالن جلسات تیپ مستقل امام صادق(ع) قم گفت: جهش استثنایی و بی نظیر کشورمان در عرصه های امنیتی، نظامی، سیاسی و علمی نتیجه تهدیدات و فشارهای دشمنان در سه دهه گذشته است.

وی خاطرنشان کرد: بسیاری از ظرفیت های نهفته در جامعه در شرایط تهدید و تحریم امکان بروز و ظهور دارد و این قاعده ای است که بارها و بارها در ایران اسلامی تکرار شده و امروز کشورمان را به اوج قله های عزت و افتخار رسانده و با استقامت و پایداری نصرت الهی را نصیب ملت ما ساخته است.

نقدی با بیان اینکه امروز دشمنان پس از شکست در همه جبهه ها به جنگ اقتصادی با ایران اسلامی روی آورده اند، اظهار داشت: این آخرین حربه دشمنان برای مقابله با جمهوری اسلامی است و در این میان همه مردم و مسوولان بویژه نیروهای بسیج باید تکلیف خود را بخوبی شناخته و به آن عمل کنند.

وی جنگ اقتصادی دشمنان را فرصتی مناسب برای قرار گرفتن در تراز قدرتهای نخست اقتصادی جهان دانست و گفت: راهکار اصلی برای توفیق در این جنگ سخت و حساس، اقتصاد مقاومتی است که بدون شک تهاجمی ترین اقتصاد خواهد بود و می توان با تکیه بر آن در شدیدترین فشارها به رشد اقتصادی بی نظیر دست یافت.

رییس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه در اقتصاد مقاومتی باید فرهنگ کار به عنوان یک ارزش مطرح شده و استفاده حداکثری از ظرفیت ها در دستور کار قرار بگیرد، تصریح کرد: مبلغان و روحانیون در این زمینه باید بخوبی مردم را آگاه ساخته و مولفه های تحقق اقتصاد مقاومتی را در جامعه تبیین کنند.

وی ضرورت مصرف کالاهای داخلی و سوق دادن سرمایه های سرگردان به سمت تولید و اشتغالزایی را نیز مورد توجه قرار داد و گفت: هم اکنون حدود 20 میلیارد دلار کالای قاچاق و 64 میلیارد دلار کالا از مبادی رسمی وارد کشور می شود ضمن اینکه با واردات پنج هزار دلار کالا یک شغل در کشور از دست می رود.

سردار نقدی روز دوشنبه در سفر یکروزه به شهر مقدس قم که به مناسبت هفته بسیج صورت گرفته بود، با برخی از علما و مراجع عظام تقلید دیدار و گفت و گو کرد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر