۰۶ دی ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۲
کد خبر: ۳۱۷۲۹
در جلسه شورای فرهنگی سازمان پدافند غیر عامل مقررشد با توجه به درخواست هنرمندان،جشنواره فرهنگی هنری پایداری ملی در هفته اول اردبیهشت ماه سال 97 برگزار گردد.
به گزارش خبرنگار پایداری ملی، صبح امروز جلسه ای شورای فرهنگی سازمان پدافند غیر عامل با حضور معاون توسعه فرهنگی و اطلاع رسانی مدیرموسسه فرهنگی هنری پایداری ملی،جانشین معاونت و مدیرروابط عمومی سازمان و با حضور فیلمسازان ، مستندسازن و تنی چند از اهالی هنر در محل موسسه فاطر تشکیل و پیرامون نحوه برگزاری جشنواره فرهنگی هنری پایداری ملی و  مسائل پدافند فرهنگی بحث و تبادل نظر گردید.

برگزاری جشنواره فرهنگی هنری پایداری ملی در هفته اول اردبیهشت ماه 97

در این جلسه معاون توسعه فرهنگی و اطلاع رسانی سازمان با تشریح تهدیدات مورد توجه کشور به ماموریت ها و موضوعات مرتبط با پدافند غیرعامل پرداخت و گفت: هنرمندان و اهالی هنر با بهره گیری از ابزار هنر می توانند به تشریح و فرهنگسازی مفاهیم پدافند غیرعامل در جامعه بپردازند.

وی در خصوص برگزاری جشنواره فرهنگی هنر پایداری ملی نیز گفت: با توجه باینکه جشنواره فرهنگی هنری پایداری ملی نقش بسزایی در فرهنگ سازی پدافند غیرعامل در جامعه  دارد لازم است تمهیدات لازم در جهت هر چه با قوت برگزار شدن این جشنواره انجام پذیرد.

برگزاری جشنواره فرهنگی هنری پایداری ملی در هفته اول اردبیهشت ماه 97

در ادامه حاضرین در جلسه به ارائه گزارش اقدامات انجام گرفته در خصوص جشنواره پرداخته و مقرر شد با توجه به استقبال و درخواست هنرمندان ،جشنواره فرهنگی هنری پایداری ملی در اوایل اردبیهشت ماه سال آینده برگزار گردد.



گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر