۰۷ دی ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۰
کد خبر: ۳۱۷۲۴
مدیر بحران و پدافند غیرعامل شهرداری اصفهان:
مدیر بحران و پدافند غیرعامل شهرداری اصفهان گفت: همزمان با برگزاری مانور زلزله یک تیم اجرایی متشکل از خبره‌ترین نیروهای امدادی، نقاط ضعف و قوت دستگاههای اجرایی را بررسی می‌کند.
به گزارش پایداری ملی، احمدرضا مرادی، صبح امروز (چهارشنبه) در حاشیه برگزاری مانور زلزله در منطقه ۱۱ شهرداری اصفهان با اشاره به سالروز زلزله بم اظهارکرد: همزمان با سالروز زلزله غم انگیز بم که به عنوان روز ایمنی در برابر زلزله و کاهش اثرات بلایای طبیعی نامگذاری شده و با توجه به وقوع زلزله‌های اخیر در کشور، به منظور افزایش آمادگی نیروهای امدادی، برگزاری یک مانور عملیاتی در منطقه ۱۱ طراحی شد.

وی با بیان اینکه دستگاه‌های مختلف با هدف ارزیابی میزان آمادگی نیروهای خود در این مانور شرکت داشتند، افزود: با برپایی این مانور، نهادهای اجرایی مرتبط با امداد و نجات با یکدیگر هماهنگ شده و شهروندان نیز با چگونگی امدادرسانی بیشتر آشنا شدند.

مدیر بحران و پدافند غیرعامل شهرداری اصفهان عنوان کرد: پس از اجرای این مانور، یک تیم اجرایی متشکل از خبره‌ترین نیروهای امدادی به بررسی ابعاد مختلف مانور پرداخته و نقاط ضعف و قوت دستگاه‌های اجرایی را شناسایی کرده و به ارایه گزارش خواهند پرداخت تا با رفع چالش های موجود، آمادگی لازم نیروهای امدادی به حداکثر برسد.  

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر