۲۰ آذر ۱۳۹۶ - ۱۸:۵۸
کد خبر: ۳۱۳۶۴
از سوی رئیس جمهور؛
از سوی رئیس جمهور «قانون عضویت رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور در برخی از شوراهای عالی» جهت اجرا به وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح ابلاغ شد.
به گزارش پایداری ملی؛  حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی 2 قانون مصوب مجلس را برای اجرا به وزارتخانه های دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح و امور اقتصادی و دارایی ابلاغ کرد.

 بر این اساس در اجرای اصل یکصد و بیست و سوم قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران، «قانون عضویت رییس سازمان پدافند غیرعامل کشور در برخی از شوراهای عالی» را جهت اجرا به وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح و «قانون عضویت دولت جمهوری اسلامی ایران در مجمع مقامات مالیاتی کشورهای اسلامی» جهت اجرا به وزارت امور اقتصادی و دارایی ابلاغ شد.

 بر اساس قانون عضویت رییس سازمان پدافند غیرعامل کشور در برخی از شوراهای عالی، رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور در راستای مأموریت ذاتی خود و در جهت برقراری تعامل نزدیک با دستگاه‌های اجرایی کشور، عضو شوراهای عالی آمایش، سلامت، شهرسازی و ترافیک می‌شود.

همچنین بر اساس این قانون رییس سازمان پدافند غیرعامل کشور در صورت اذن مقام معظم رهبری عضو شورای عالی فضای مجازی خواهد شد.
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر