۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۱۰:۳۲
کد خبر: ۳۰۹۹
مدیرکل صدا و سیمای کرمان:
باید جنگ روانی دشمن را در آستانه انتخابات که از انتشار اخبار کذب و دروغ و تحلیل‌های نادرست از وضعیت کشور به وجود می‌آید، خنثی کنیم.

حجت‌الاسلام سیدجواد موسوی در نشست مدیران، خبرنگاران و برنامه سازان صدا و سیمای کرمان با استاندار با اشاره به نقش خبرنگاران در جامعه اظهار داشت: خبرنگاران باید در انجام رسالت علاوه بر به‌روز کردن اطلاعات و دانش خود از همکاری مدیران اجرایی برای انتقال اطلاعات مهم و مورد نیاز جامعه برخوردار شوند.

وی با اشاره به در پیش بودن انتخابات افزود: باید با ارتقای رابطه و همکاری با مسئولان اجرایی و نظارتی انتخابات در خلق حماسه سیاسی که مد نظر رهبری است، گام برداریم.

موسوی با اشاره به جنگ روانی دشمن در آستانه انتخابات بیان داشت: یکی از ماموریت‌های خطیر ما این است که جنگ روانی دشمن را که از انتشار اخبار کذب و دروغ و تحلیل‌های نادرست از وضعیت کشور به وجود می‌آید، خنثی کنیم.

وی افزود: باید در تمام مواقع حساس به رهنمودهای مقام معظم رهبری توجه ویژه داشته باشیم و در تمام امور مد نظر قرار دهیم.

اسماعیل نجار استاندار کرمان با تقدیر از زحمات فعالان رسانه ملی در انعکاس فعالیت‌های سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی گفت: باید به گونه‌ای رفتار شود تا روحیه امید بخشی به مردم در برنامه‌های مختلف مد نظر باشد تا همه بتوانند در خلق این حماسه شرکت کنند.

وی اظهار داشت: اگر در راه تهیه و انتشار اخبار و گزارش‌ها مسیر الهی طی شود، توجه خداوند شامل حال همه می‌شود.

نجار با اشاره به اهمیت انتخابات کشور در سطح بین‌المللی گفت: دشمن به انتخابات ریاست جمهوری ما نگاه ویژه‌ای دارد که این موضوع وظیفه همه را در مایوس کردن دشمن سنگین‌تر می‌کند.

استاندار کرمان با اشاره به معنی حماسه که از آن به افتخارآفرینی در کار یاد می‌شود، عنوان کرد: حماسه‌آفرینی امری دستوری نیست و از دل می‌جوشد و با ایمان پشتیبانی می‌شود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر