۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۱۳:۴۷
کد خبر: ۳۰۸۱
فردرو:
مشاور رئیس سازمان پدافند غیر عامل کشور گفت: پدافند غیرعامل آستانه مقاومت ملی در شرایط بحران را فراهم کرده و افزایش می دهد.
 محسن فردرو ظهر روز یکشنبه در کارگاه آموزشی مدیریت فرهنگ با محوریت پدافند غیر عامل در اراک افزود: پدافند غیرعامل موجبات ایمن سازی مراکز حیاتی و مهم کشور، افزایش آستانه مقاومت ملی و استمرار خدمات ضروری کشور در شرایط بحران را فراهم می کند.

وی ادامه داد: پدافند غیر عامل، نظام بارورها، ارزش ها و درک مشترک و الگوهای رفتاری است که چگونگی حفظ بقاء و روشهای حفظ منابع و سرمایه های کشور را در برابر دشمنان به ما یادآور می شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد استان نیز  عملیاتی کردن پدافند غیر عامل برای مقابله با تهدیدات دشمن را از ضروریات دانست و گفت: متولیان فرهنگی در اطلاع رسانی ،آگاه سازی و فرهنگ سازی پدافند غیر عامل برای مقابله با این تهدیدات، به عنوان پیشتازان این عرصه هستند که باید امکانات مورد نیاز برای تحقق این امررا فراهم کنند.

مصطفی مشایخی افزود: پدافند غیرعامل عملیاتی است که بدون استفاده از ابزار نظامی انجام می شود و باید مورد توجه جدی قرار گیرد.

120 از مسئولین فرهنگی و روسای پایگاه و حوزه های مقاومت بسیج و روسای ادارات فرهنگ و ارشاد استان امروز با شرکت در یک کارگاه آموزشی ، آموزش های لازم در خصوص عملیاتی کردن پدافند غیر عامل برای مقابله با تهدیدات نرم دشمن را فراگرفتند.

در این کارگاه آموزشی مسئولین کمیته تخلفات اینترنتی استان، فرماندهان و مسئولان فرهنگی حوزه ها و مقاومت بسیج، روسای ادارات فرهنگ و ارشاد شهرستان ها، مسئولین پدافند غیرعامل استان حضور داشتند.

گفتنی است این دوره آموزشی با هدف یادگیری مدیریت فرهنگی پدافند غیرعامل و فرهنگ سازی مقابله با تهدیدات جنگ نرم برگزار شد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر