۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۱۰:۰۰
کد خبر: ۳۰۶۷
معاون فرهنگی اجتماعی سپاه :
معاون فرهنگی اجتماعی سپاه آمادگی برای مواجهه با سناریوی‌های دشمن در انتخابات آتی را مورد تاکید قرار داد و گفت: این بار همه باید مراقب باشند تا غافلگیر نشویم.

حمیدرضا مقدم‌فر در نشست بصیرتی، روشنگری سازمان بسیج اساتید دانشگاه‌های استان آذربایجان‌شرقی در دانشگاه تبریز با تاکید بر حساسیت مضاعف این دوره از انتخابات اظهار کرد: سال 92 می‌تواند آبستن پدیده‌ها و رخدادهایی باشد اما آمادگی برای خلق حماسه در برابر رخدادها در شرایط فعلی حائز اهمیت است.

وی اضافه کرد: در شرایط حساس کنونی آرایش و صف‌بندی‌ها در عرصه رقابت انتخابات میان دو گفتمان است، گفتمان اول گفتمان اصیل انقلاب اسلامی با محوریت نیروهای انقلاب و مردم بصیر و وفادار به نظام اسلامی است و در برابر آن گفتمان سازش و ایستایی با محوریت فتنه و انحراف قرار دارد.

ویژگی‌های گفتمان سازش و ایستایی با محوریت فتنه و انحراف

مقدم‌فر گفتمان سازش و ایستایی را با محوریت فتنه و انحراف دارای ویژگی‌های سازش با آمریکا و القای اینکه مذاکره و ارتباط با آمریکا تنها چاره کار است و سیاه‌نمایی از اوضاع کشور و بحرانی دانستن وضع جامعه دانست.

وی القای بن بست در کشور با شعار عقلانیت و اعتدال بدنبال تسلیم و توقف پیشرفت‌ها و ایستایی و وابستگی، نادیده گرفتن موقعیت فوق‌العاده کشور به عنوان یک قدرت منطقه‌ای و همواره تمرکز بر زخم‌ها و روابط آشکار و پنهان با سازمان‌ها و وابستگان کشورهای بیگانه را از دیگر ویژگی‌های گفتمان سازش و ایستایی را محوریت فتنه و انحراف دانست.

ویژگی‌های دو گفتمان رقیب در انتخابات

وی ویژگی‌ گفتمان اصیل انقلاب اسلامی را مقاومت و ایستادگی برای پیشرفت و موفقیت روزافزون در جمهوری اسلامی و امید آفرینی در عین واقع‌بینی دانست و افزود: عدالت‌خواهی و خدمت به تولید و رفاه برای مردم و هوشیاری در برابر بحرانی‌نمایی دشمن و سناریوخوانی دسیسه‌ها و آمادگی برای مقابله از دیگر ویژگی‌‌های گفتمان اصیل انقلاب اسلامی است.

معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه اعتقاد به ظرفیت‌های داخلی کشور در حل مشکلات اقتصادی و عدم وادادگی و تسلیم در برابر دشمن، تکیه بر الگوی موفق زندگی بدون آمریکا و قدرت‌های بزرگ توام با پیشرفت و سرافرازی و الهام بخش دانستن انقلاب اسلامی در نهضت بیداری اسلامی و گسترش دیپلماسی عمومی انقلاب در عقبه‌های استراتژیک نظام را از دیگر ویژ‌گی‌های گفتمان اصیل انقلاب اسلامی برشمرد.

کاهش مشارکت، بی ثباتی و تاثیرگذاری در انتخاب اصلح راهبرد آمریکا در انتخابات

مقدم‌فر افزود: نظام سلطه و آمریکا سه راهبرد عملیاتی را در انتخابات 24 خرداد ایران دنبال می‌کنند.

وی نخستین راهبرد را کاهش مشارکت و تلاش دشمن برای تولید یاس و ناامیدی و ایجاد فاصله میان مردم و نظام و بی‌انگیزگی آنان برای حضور در پای صندوق‌های رای دانست و افزود: راهبرد دوم نظام سلطه بی‌ثبات‌سازی و ایجاد ناآرامی‌های روانی و حتی فیزیکی و عینی است.

مقدم‌فر ادامه داد: دشمن به خوبی می‌داند در غبار آلودگی و هیاهو و فضای مشوش است که دوست از دشمن و حق از باطل روشن نخواهد شد و شفافیت برای یک انتخاب صحیح از میان می‌رود.

وی سومین راهبرد آمریکا در انتخابات را تاثیر‌گذاری در انتخاب اصلح و مدیریت و مهندسی افکار عمومی برای رای دادن مردم به گزینه مورد نظر آمریکایی‌ها و تحمیل ذهنی اراده خود به مردم بدون آنکه این را احساس کنند.

شبکه رسانه‌ای صهیونیستی، سربازانی برای تحقق راهبردهای آمریکا

معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه شبکه‌ رسانه‌ای آمریکا و غربی و شبکه رسانه‌ای صهیونیستی را اصلی‌ترین یگان و نیروهای عمل کننده دشمن برای اجرا و عملیاتی کردن سه راهبرد آمریکا برای انتخابات 24 خرداد دانست.

وی در ادامه افزود: صدها سایت اینترنی، شبکه‌های متعدد ماهواره‌ای و رادیو تلویزیونی و رسانه‌های نوین اجتماعی مامور تولید اخبار و شایعات و اعمال تکنیک برای‌ عملیات‌های روانی و مدیریت و مهندسی افکار عمومی مردم و جهت دادن به آن برای تحقق خواسته‌های آنان در کاهش مشارکت، ایجاد ناآرامی و بی‌ثباتی و انتخاب یک عنصر نامناسب برای ریاست جمهوری هستند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر