۰۹ آبان ۱۳۹۶ - ۱۷:۴۱
کد خبر: ۳۰۶۰۰
در دومین روز از هفته بزرگداشت پدافند غیرعامل صفدریان مدیرکل پدافندغیرعامل استان اصفهان به نمایندگی از طرف سردار جلالی رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور در منزل شهید سرافراز مدافع حرم محسن حججی حضور یافت و ضمن دیدار با خانواده گرانقدر آن شهید یک جلد کلام ا... مجید و لوح تقدیر اهدایی رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور را تقدیم کرد.

به گزارش خبرنگار پایداری ملی، در دومین روز از هفته بزرگداشت پدافند غیرعامل صفدریان مدیرکل پدافندغیرعامل استان اصفهان به نمایندگی از طرف سردار جلالی رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور در منزل شهید سرافراز مدافع حرم محسن حججی حضور یافت و ضمن دیدار با خانواده گرانقدر آن شهید یک جلد کلام ا... مجید و لوح تقدیر اهدایی رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور را تقدیم کرد.

در این دیدار صفدریان ضمن تشریح نقش و جایگاه شهید بزرگوار و تحول عظیم در جامعه ، از خداوند متعال برای آن شهید سفر کرده علو درجات و برای خانواده ایشان اجر و صبر جمیل خواستار شد. پدر شهید حججی نیز ضمن قدردانی از حضور مدیرکل پدفاند غیرعامل استان و ابلاغ سلام و هدایای رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور از محبت مردم و مسئولین ابراز رضایت نمود.

دیدار مدیرکل پدافند غیرعامل استان اصفهان باخانواده شهید مدافع حرم محسن حججی
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر