۰۹ آبان ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۷
کد خبر: ۳۰۵۹۱
اصفهان
يكشنبه هفته جاري جلسه كميته پدافند غيرعامل مجتمع فولاد مباركه اصفهان با حضور سردار مطيعي معاون انرژي سازمان پدافند غيرعامل كشور ، صفدريان مديركل پدافند غيرعامل استان اصفهان و كليه معاونين و مديران اين صنعت مادر تخصصي در محل ساختمان مديريت مجتمع فولاد مباركه اصفهان برگزار شد.
به گزارش خبرنگار پایدرای ملی، يكشنبه هفته جاري جلسه كميته پدافند غيرعامل مجتمع فولاد مباركه اصفهان با حضور سردار مطيعي معاون انرژي سازمان پدافند غيرعامل كشور ، صفدريان مديركل پدافند غيرعامل استان اصفهان و كليه معاونين و مديران اين صنعت مادر تخصصي در محل ساختمان مديريت مجتمع فولاد مباركه اصفهان برگزار شد.

در اين جلسه ابتدا مسئولين و معاونين مجتمع فولاد به تشريح وضعيت ، سطح توليدات و جايگاه اين مجتمع عظيم صنعتي توليدي ملي ، همچنين وضعيت احصاء شده در حوزه تهديدات پرداخته و گزارشي از اقدامات بعمل آمده در حوزه پدافند غيرعامل در اين صنعت را ارائه نمودند. سپس صفدريان مديركل پدافند غيرعامل استان ضمن تشكر از تشكيل اين جلسه و اقدامات بعمل آمده اين مجتمع بعنوان يكي از صنايع موفق در پياده سازي تدابير مصون ساز پدافند غيرعامل ، به تشريح ابعادي از اقدامات پدافندي مصون ساز در اين صنعت بزرگ با راهبري ، پيگيري و نظارت اداره كل پدافند غيرعامل پرداخت و بر لزوم استمرار اين اقدامات مصون ساز پدافندي و پرهيز از هرگونه بسنده كردن به اقدامات پيش گفته ، همچنين تهديد شناسي مستمر در اين حوزه توليدي موثر تأكيد كرد. وي همچنين با عنايت به گزارشات ارائه شده ، پرداختن به دو حوزه پدافند سايبري و پدافند شيميايي را با توجه به ويژگيها و ساختارهاي اين صنعت لازم و از آمادگي پدافند غيرعامل استان در راستاي هدايت و راهبري امور پدافندي اين صنعت خبرداد، همچنين از فرماندار و رئيس شوراي پدافند غيرعامل شهرستان خواستار همكاري و انسجام بين شورا و مسئولين اين حوزه شد.
مدیر کل پدافند غیرعامل استان اصفهان گفت: پرداختن به دو حوزه پدافند سايبري و پدافند شيميايي با توجه به ويژگيها و ساختارهاي صنعت  فولاد مبارکه لازم و از آمادگي اداره کل پدافند غيرعامل استان در راستاي هدايت و راهبري امور پدافندي اين صنعت خبرداد.

در ادامه سردار مطيعي معاون انرژي سازمان پدافند غيرعامل كشور ضمن تشكر از برگزاري اين جلسه و تقدير از سطح اقدامات پدافندي بعمل آمده در اين واحد صنعتي تأثير گذار به تشريح حساسيتهاي اين صنعت و همچنين تشريح برخي از ابعاد تهديدات خارجي احصاء شده از سوي سازمان پدافند غيرعامل كشور در خصوص اينگونه صنايع اقدام و انجام تدابير پدافند غيرعامل را به صورت مستمر در اين صنعت را مورد تأكيد قرار داد.
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر