۱۴ آبان ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۵
کد خبر: ۳۰۵۵۶
سردار مطیعی معاونت انرژی سازمان پدافند غیرعامل کشور روز پنجشنبه چهارم آبانماه بعد از حضور خود در استان همدان به دیدار جناب آقای نیکبخت استاندار محترم همدان رفت
به گزارش خبرنگار پایداری ملی، در این دیدار که با حضور جناب آقای عراقی معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار، جناب آقای صوفی مدیرکل پدافند غیرعامل استان و جمعی از کارشناسان این اداره کل برگزار گردید، در ابتدا جناب آقای صوفی گزارشی از اقدامات صورت گرفته پدافند غیرعامل، طی چند ماه اخیر را بیان کردند و گزارش فصلی (تابستان96)  و ماهنامه مهرماه 96 این اداره کل را به جناب آقای نیکبخت اهدا کردند.

در ادامه سردار مطیعی ضمن ارزیابی مناسب از وضعیت انرژی در همدان گفت: به حمدالله در حوزه انرژی در استان همدان گام های خوبی برداشته شده و استان همدان جزو  استان های پیشرو و موفق در این حوزه محسوب می شود. و بنده در همین جا از زحمات حضرتعالی و همه دوستان تشکر و قدردانی می کنم.

سپس جناب آقای نیکبخت ضمن قدردانی از حسن توجه سردار مطیعی گفت: امروز جنگ برای کشوری مانند ایران که رشادتهای شهدا و مردم را در دفاع مقدس شاهد بوده، جنگهای فیزیکی وتن به تن نیست، بلکه ایجاد مسائل تروریستی است. در روزهای انقلاب که کشور هنوز انسجام نداشت و نظم خاصی حاکم نبود، به ایران حمله کردند اما طرفی نبستند.   امروز ترامپ ازایران عصبانی است و طبیعی است که به تروریسم روی بیاورد زیرا گروه های تروریستی مولود آمریکا هستند.

ملاقات استاندار همدان با معاون انرژی سازمان پدافند غیرعامل کشور

 وی افزود: در اطراف ما ناامنی و جنگ وآتش است، امادر ایران برنامه های پیشرو اجرامیشود و برنامه ریزی می کنیم تا به رشد 8 درصد برسیم و این برای آمریکاییها سخت است و این موضوع می طلبد که ما بصیرت وآگاهی بیشتری از خود نشان دهیم.

وی در ادامه گفت: مسائل پدافند دراستان به صورت جدی پیگیری وتقاضا می شود، باید آموزش پدافند غیرعامل رادنبال کنیم زیرا پدافند در حفظ حیات مانند آب موثر است وباید آمادگی داشته باشیم، البته ما از سازمان پدافند غیرعامل کشورانتظارداریم با توجه به اهمیت استان در منطقه و قرارگیری در موقعیت جغرافیایی بسیار با اهمیت درسطح کشور،  نسبت به استان همدان بیشتر توجه شود وپشتیبانی لازم صورت پذیرد.

نیکبخت در پایان گفت: بنده ومدیران استان تلاش میکنیم تا پدافند غیرعامل برای مردم استان قابل تشخیص باشد و در زندگی خود تأثیرات آن را شاهد باشند.
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر