۰۹ آبان ۱۳۹۶ - ۱۸:۱۳
کد خبر: ۳۰۵۲۲
نماینده ولی فقیه در استان
نماینده ولی فقیه و امام جمعه بیرجند که صبح امروز در مراسم دیدار با مدیر کل پدافندعامل، فرمانده سپاه استان، فرمانده ارشد نظامی آجا در استان و رابطین کمیته های پدافندغیرعامل دستگاه های اجرایی سخن می گفت، با بیان این مطلب تصریح کرد: پدافندغیرعامل هم در طبیعت به عنوان عالم تکوین و هم در دین اسلام به عنوان عالم تشریح وجود دارد .
به گزارش خبرنگار پایداری ملی،نماینده ولی فقیه و امام جمعه بیرجند که صبح امروز در مراسم دیدار با مدیر کل پدافندعامل، فرمانده سپاه استان، فرمانده ارشد نظامی آجا در استان و رابطین کمیته های پدافندغیرعامل دستگاه های اجرایی سخن می گفت، با بیان این مطلب تصریح کرد: پدافندغیرعامل هم در طبیعت به عنوان عالم تکوین و هم در دین اسلام به عنوان عالم تشریح وجود دارد .

به گزارش اداره کل پدافندغیرعامل استانداری خراسان جنوبی ، حجت الاسلام و المسلمین سید علیرضا عبادی، با اشاره به اینکه اگر بخوایم مساله پدافندغیرعامل را خوب بشناسیم باید به نظام خلقت و طبیعت بنگریم افزود اموری که ما به صورت قانون و با تشکیل مقررات و ادارات تعریف می کنیم، خداوند متعال به بهترین شکل در جهان هستی آن را تعبیه کرده است. وی با تأکید بر این که در حال حاضر 12هزار نوع میکروب در جهان شناخته شده است اظهار داشت بشر امروز با مصون سازی و با توجه به بهداشت و پیشگیری در برابر شیوع بیماری ها توانسته است نسبت به قرون و اعصار گذشته اقدامات بهتری انجام دهد.

نماینده ولی فقیه و امام جمعه بیرجند در بخش دیگری از سخنان خود عنوان کرد در موضوع پدافند غیرعامل و مواجه با تهدیدات ما باید با استفاده از پیشگیری و پیش بینی وقع تهدیدات نسبت به مصون سازی خود و جامعه اقدامات لازم را به عمل آوریم وی بدن انسان را یک نمونه کامل از پدافند غیرعامل ذکر کرد و خاطر نشان ساخت پوست انسان بعنوان اولین سپر دفاعی عمل می کند و بدن انسان را از آسیب رهایی می بخشد ودر مرحله بعد و در مواجه با بیمار ی های میکروبی گلبول های خون وظیفه مبارزه با عفونت ها را بر عهده می گیرند. وی هدف پدافند غیرعامل را قوی بودن انسان و جامعه دانست و تصریح کرد هر جامعه های که ضعیف شد آسیب پذیر می شود و دشمنان آن جامعه با خیال راحت تری با دشمنی با او خواهند پرداخت، وی پیشگیری را بهتر از درمان دانست و خاطر نشان ساخت در رزمایش های که نیروهای ما اجرا می کنند ما هر چقدر بیشتر عرق بریزیم و کار کنیم قطعا در روز وقع حوادث و بحران آمادگی بیشتری برای مقابله با دشمنان خواهیم داشت.

شایان بذکر است نماینده ولی فقیه صبح روز شنبه ششم آبانماه سالجاری و همزمان با نخستین روز هفته پدافند غیرعامل در جمع فعالین حوزه پدافند غیرعامل حضور یافت و با آنان گفتگو پرداخت.


گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر