۲۵ مهر ۱۳۹۶ - ۲۱:۳۰
کد خبر: ۳۰۲۵۴
مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری کرمان:
مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری کرمان در سومین جلسه آموزشی دبیران پدافند غیرعامل که در سالن شهید مرتضوی استانداری کرمان برگزار شد، گفت: یکی از اصول مهم و اساسی در اجرای پدافند غیرعامل شناخت تهدیدات جهت کاهش آسیب پذیری ، افزایش بازدارندگی و صیانت از دارایی ها می باشد.
به گزارش خبرنگار پایداری ملی، پیمان سلاجقه در سومین جلسه آموزشی رابطین پدافند غیرعامل استان که همزمان با ستاد بزرگداشت هفته پدافند غیرعامل و با حضور دبیران دستگاه ها و فرمانداری های استان روز یکشنبه 23 مهرماه جاری در سالن شهید مرتضوی استانداری کرمان برگزار شد، افزود: هدف از پدافند غیرعامل مدیریت داخلی کشور در شرایط اضطراری است.

وی تصریح کرد: هدف از برگزاری هفته پدافند غیرعامل آشنایی همگانی مردم با موضوعات پدافند غیرعامل و تمرین آمادگی دستگاه ها در برابر تهدیدات احتمالی می باشد.

شناخت تهدیدات، اصلی مهم در اجرای پدافند غیر عامل است.

سلاجقه با بیان تعاریف و تأکید بر سیاست های ابلاغی مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در خصوص پدافند غیرعامل گفت: پدافند غیرعامل مصون سازی پیکره جامعه و نظام مدیریتی است و دستگاه ها باید به سمتی هدایت شوند که در مواقع بروز بحران و شرایط اضطراری وظایف اصلی خود را در جهت خدمات رسانی به آحاد جامعه و به نحو مطلوب انجام دهند.

گفتنی است مهدی بیطرفان، دبیر انجمن علمی پدافند غیرعامل کشور و کامروافر مدرس پدافند غیرعامل در جلسه آموزشی دبیران پدافند غیرعامل سراسر استان به ایراد سخنرانی پرداختند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر