۱۶ مهر ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۳
کد خبر: ۳۰۰۵۷
مسئول مهد قرآن کریم استان قزوین گفت: مدیران کانون‌ها مجاهدان راه حق و حقیقت‌اند که در خط مقدم این جنگ نرم قرار دارند، افسران و فرماندهان این جنگ نرم باید در خط اول باشند تا دیگران با دیدن آنان به وجد آمده و به فعالیت‌های مثمر ثمر بیشتری بپردازند.
به گزارش پایداری ملی، پرویز خوش‌پنجه، مسئول مهد قرآن کریم استان قزوین در جلسه فصلی مدیران کانون بقیه‌الله(عج) که روز گذشته در این کانون برگزار شد ضمن تشکر از حضور ارزشمند مدیران کانون‌های زیرمجموعه مهد قرآن، پیام عاشورا  را «تولی و تبری» خواند و اظهار کرد: در واقعه عاشورا  کمال اخلاق‌گرایی جبهه حق بر همه آشکار بود.

وی عنوان کرد: وقتی برای ابا الفضل العباس امان‌نامه آوردند، حضرت حسین(ع) رو به برادرشان گفتند: آنان تو را فرامی‌خوانند به نزدشان برو و ببین چه می‌گویند.
  
خوش‌پنجه موفقیت حافظان کل مهد قرآن در آزمون ترنم وحی در ۳ سال متوالی و کسب رتبه اول کشوری از لحاظ قبولی را به مدیران تبریک گفت و بیان کرد: کسب رتبه اول کشوری آموزش‌وپرورش در رشته حفظ کل  توسط نوجوان حافظ نگار مخبریان قابل‌تقدیر بوده و این موفقیت‌ها لطف خداوند تعالی، زحمات ایشان و زحمات وافر مدیران و مربیان مهد قرآن است.

مسئول مهد قرآن کریم استان قزوین در ادامه عنوان کرد :مدیران کانون‌ها مجاهدان راه حق و حقیقت‌اند که در خط مقدم این جنگ نرم قرار دارند، افسران و فرماندهان  این جنگ نرم باید در خط اول باشند تا دیگران با دیدن آنان به وجد آمده و به فعالیت‌های مثمر ثمر بیشتری بپردازند.

 باید جهادی کار کرد 

  وی خطاب به مدیران گفت: هدف اصلی را برای خود مشخص کنید تا نکند به حاشیه رفته و از هدف اصلی خود بازبمانید . 

خوش‌پنجه با اشاره به اینکه در قرآن ۱۲۰ آیه وجود دارد که درباره سلامت جسم سخن‌ها دارد، اظهار کرد: هدف مهد قرآن در راه ارتقاء سلامت جسمانی و سبک زندگی درست است. 


وی با بیان اینکه باید در جذب نوجوانان کوشا بود و در نگاه‌داشتن آن‌ها تلاش کرد گفت: از کارهای سلیقه‌ای بپرهیزید تا همگی در یک راستا حرکت کنیم و اگر نظری دارید در تقویم اجرایی سال ۹۷ عنوان کنید تا برای کانون‌ها در نظر گرفته‌شده و اعمال شود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر