۰۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۰
کد خبر: ۲۹۹۱۴
شنبه هفته جاری جلسه کارگروه صنعت، معدن و تجارت، یکی از کارگروه های یازده گانه ی پدافندی با تمرکز بر عضو جدا ناشدنی و مهم سفره ی مردم عزیز استان،" نان" کلید خورد.
به گزارش خبرنگار پایدرای ملی، جلسه کارگروه صنعت، معدن، تجارت استان همدان برگزار شد. در این جلسه مهندس صوفی مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری همدان ضمن تشکر از  متین، رئیس سازمان صنعت،معدن و تجارت بدلیل برگزاری جلسه گفت: برگزاری جلسات به صورت منظم و دقیق، سبب منسجم شدن فرآیند کاری و نتیجه گیری مطلوب تر از مصوبات جلسات می شود.

وی با تأکید بر آموزش به عنوان کلید پیشرفت جامعهو عنصر حیاتی پیشبرد اهداف پدافند، افزود: با ارائه ی برنامه از سوی سازمان صنعت،معدن و تجارت و هماهنگی بین دو دستگاه درصدد هستیم تا برای نانواهای محترم سطح استان جلسات آموزشی تشکیل داده و آن ها را با مفهوم پدافند غیرعامل و چارچوب و لوازم پدافندی در نانوایی ها آشنا کنیم و این قشر مهم و تأثیرگزار را در برابر حوادث و مخاطرات طبیعی و غیرطبیعی ایزوله، مقاوم کرده و در شرایط خاص آماده ی خدمت گردانیم.

صوفی به سرعت بخشیدن به امر دوگانه سوز کردن نانوایی های سطح استان به عنوان یکی از مهمترین اهداف پدافندی در نانوایی ها تأکید کرد و افزود: ما بدنبال این هستیم که در صورت بروز هر نوع حادثه ای به صورت عمومی و فراگیر، نانوایی ها به روال طبیعی کاری خود ادامه داده و دچار هیچ نوع تغییری در فرآیند کاری خود نباشند.

علیرضا شجاعی رییس نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت با اشاره به اینکه همدان دو برابر ظرفیت نانوایی رسمی دارد، عنوان کرد: من این قول را به مردم استان می دهم که در صورت بروز مشکل و هر نوع مخاطره ی طبیعی یا غیرطبیعی، نانوایی ها در ارائه ی خدمت به مردم شریف استان و رساندن نان به دست این عزیزان دچار هیچ وقفه و مشکلی نخواهند شد، کما اینکه در اربعین سال گذشته به دلیل بارش برف سنگین و بسته شدن مسیرهای تردد زائران اباعبدلله الحسین(ع) توانستیم چند شبانه روز پذیرای بیش از یک میلیون نفر در استان باشیم.
توجه ویژه پدافند غیرعامل به ساختار نانوایی های استان

وی افزود: برای تهیه ژنراتور برق و تانکر سوخت دچار مشکل مالی هستیم  با این همه شرایط و فضای لازم جهت دوگانه سوز شدن بیش از 30 نانوایی در سطح استان را آماده نموده ایم و با همکاری پدافند غیرعامل به این کار در سال جاری سرعت بخشیده ایم.

در ادامه سایر اعضای حاظر در جلسه نیز به اعلام نظرات و پیشنهادهای خود در این راستا پرداختند.


گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر