۲۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۲:۲۸
کد خبر: ۲۹۷۴۵
مدیرکل تبلیغات اسلامی همدان :
مدیرکل تبلیغات اسلامی همدان،سپاه را از جمله عوامل بازدارنده در برابر دشمنان برشمرد و ابراز کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پس از پیروزی انقلاب توسط امام (ره) در حوزه پدافند غیرعامل تاسیس شد تا از انقلاب محافظت کند، موضوعی که باید اهمیتش برای مردم تبیین شود.

به گزارش خبرنگار پایداری ملی ، حجت‌الاسلام علی دشتکی پیش از ظهر امروز در همایش طلایه‌داران تبلیغ با تشریح نقش ولایت و رهبری در کشور اظهار داشت: در این جهان الکترونیک و‌ مجازی، رهبری با هوشمندی واقعی، جهان اسلام را تدبیر می‌کنند.

وی با بیان اینکه هوشمندی مقام معظم رهبری است که دشمن را وادار به اعتراف در مقابل عزت، عظمت، اقتدار و سعادت ملت ایران و همچنین سعادت بخش بودن نظامی اسلامی می‎کند، افزود: از اولویت‌های تبلیغی ما موضوع ولایت، ولایت‌ فقیه و بصیریت‌افزایی در جامعه است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی همدان با تشریح واقعه غدیر و مهم بودن ابلاغ امامت حضرت امیر (ع) توسط پیامبر اکرم (ص) ابراز کرد: از جمله دلایل نگرانی پیامبر(ص) برای اعلام این موضوع، نبود بصیرت لازم در جامعه بود چرا که بصیرت مانند آب است و اگر نباشد حیات جامعه به خطر می‌افتد.

وی با اشاره به شعار انتخابی سال از سوی مقام معظم رهبری گفت: ما مبلغین اولین مخاطبان پیام رهبری هستیم بنابراین باید اقتصاد مقاومتی با محوریت تولید و اشتغال را پس از مطرح شدن به مطالبه مردمی تبدیل کرده و در مرحله بعدی براساس قرآن، برای آن مفهوم‌سازی کنیم.

دشتکی با بیان اینکه گفتمان‌سازی درباره شعار سال باید در ایام محرم تبدیل به رفتار و مطالبه عمومی شودتصریح کرد: از دیگر مسائل مهم تبلیغ در ایام محرم، پرداختن به مسائل اجتماعی به ویژه سلامت اجتماعی به عنوان یکی از ضرورت‌های جامعه است.

وی اشاره به نقش علما در هدایت مردم افزود: مردم علما را پناهگاه خود می‌دانند که ما باید این جایگاه را با پایبندی به مسائل اجتماعی و محوریت دادن به این عرصه، بیش از گذشته نهادینه کنیم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی همدان اظهار داشت: امر به معروف و نهی از منکر از دیگر اولویت‌های تبلیغی ما به شمار می‌آید و شما مبلغان باید با هنری که دارید این هدف سیدالشهدا (ع) را با محوریت سبک زندگی اسلامی به روز کرده و برای مردم تبیین کنید.

وی با تاکید براینکه انقلاب اسلامی بزرگترین معروف در جهان است و دفاع مقدس نیز از مصداق‌های بزرگ این امر به شمار می‌آید عنوان کرد: جوانان باید بدانند دفاع مقدس، دفاعی بود در برابر استکبار و صهیونیستی که با هم  عهد بسته بودند تا انقلاب اسلامی را در نطفه خفه کنند.

دشتکی با تشریح نقش ایثارگری و شهادت‌طلبی در شکست دشمنان انقلاب اسلامی گفت: اگرچه دشمنان ما در 8 سال جنگ تحمیلی شکست خوردند اما هنوز هم تنبیه نشده و دنبال این هستند که با شرایط پیش آمده به اهداف خود برسند.

وی با اشاره به اینکه دشمنان در صدد هستند تا جلوی انقلاب که الگویی برای جهان اسلام شده است را بگیرند بیان کرد: اگر دشمن بخواهد نابخردی‌های گذشته خود را تکرار کند مردم ما که همان مردم سال‌های دفاع مقدس هستند در برابر آنها می‌ایستند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی همدان سپاه را از جمله عوامل بازدارنده در برابر دشمنان برشمرد و ابراز کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پس از پیروزی انقلاب توسط امام (ره) در حوزه پدافند غیرعامل تاسیس شد تا از انقلاب محافظت کند، موضوعی که باید اهمیتش برای مردم تبیین شود.


گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر