۲۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۳
کد خبر: ۲۹۷۴۳
با حضور کارشناسان پدافند غیرعامل دستگاه های اجرایی کشور
صبح امروز کارگاه آموزشی مقابله با تهدیدات تروریستی در محل سازمان پدافند غیرعامل کشور با حضور کارشناسان و مدیران دستگاه های اجرای برگزار شد. هدف از برگزاری این دوره کارگاهی آشنایی با مفاهیم نوین حفاظت از زیر ساخت های حیاتی در برابر تهدیدات تروریستی ویژه کارشناسان و مدیران پدافند غیرعامل دستگاه های مختلف کشور بود.

به گزارش خبرنگار پایداری ملی، صبح امروز کارگاه آموزشی مقابله با تهدیدات تروریستی در محل سازمان پدافند غیرعامل کشور با حضور کارشناسان و مدیران دستگاه های اجرای برگزار شد. هدف از برگزاری این دوره کارگاهی آشنایی با مفاهیم نوین حفاظت از زیر ساخت های حیاتی در برابر تهدیدات تروریستی ویژه کارشناسان و مدیران پدافند غیرعامل دستگاه های مختلف کشور بود.

در ابتدای کارگاه آموزشی معاون امور زیربنایی سازمان پدافند غیرعامل کشور طی سخنانی به توضیح مسائل مربوط به اصول حفاظت در برابر حملات تروریستی پرداخت.

کارگاه آموزشی مقابله با اقدامات تروریستی برگزار شد

در ادامه دکتر نگویی عضو هیئت علمی دانشگاه مالک اشتر، و دکتر شمسایی به عنوان مدرس این دوره آموزشی به ارائه تخصصی مبانی و اصول پدافند غیرعامل پرداختند.

همچنین در این کارگاه یک روزه، شرکت کنندگان با حضور در کارگاه عملی، و پاسخ به پرسشنامه موفق به اخذ گواهینامه پدافند غیرعامل شدند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر