۲۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۰
کد خبر: ۲۹۶۷۴
مدیرکل پدافند غیرعامل لرستان در مانور تب کریمه کنگو شهرستان کوهدشت:
سیف، مهمترین بحث پدافند غیرعامل جهت مقابله با تهدیدات و بحران های پیش رو در استان را ایجاد هماهنگی و تعامل بین دستگاه های اجرایی عملیاتی برشمرد و اجرای مانورهایی از این دست را بطور منظم و مستمر در سطح شهرستان ها را امری ضروری دانست.

به گزارش خبرنگار پایداری ملی، فردی بیرانوند فرماندار کوهدشت در جریان برگزاری مانور دورمیزی و عملیات تب کریمه کنگو که در محل فرمانداری شهرستان کوهدشت، روستای پریان و همچنین کشتارگاه دام آن شهرستان برگزار شد گفت: با اینکه تاکنون مورد مشکوکی در شهرستان کوهدشت از این بیماری مشاهده نشده با این حال نیاز است تا آموزش و اطلاع رسانی بیشتری از طریق رسانه ها و پوشش خبری به مردم صورت گیرد.

برگزاري مانور تب كريمه كنگو در شهرستان كوهدشت

وی اضافه کرد اجرای این دست از مانورها بعنوان یک اقدام پیشگیرانه و مهم تلقی می شود و همچنین ایشان راه اندازی بخش پیش سرد کشتارگاه ها را عامل مهمی در جهت پیشگیری و مبارزه با این بیماری دانست.

در ادامه سیف مدیر کل پدافند غیرعامل مهمترین بحث پدافند غیرعامل جهت مقابله با تهدیدات و بحران های پیش رو در استان را ایجاد هماهنگی و تعامل بین دستگاه های اجرایی عملیاتی برشمرد و اجرای مانورهایی از این دست را بطور منظم و مستمر در سطح شهرستان ها را امری ضروری دانست.

وی خاطرنشان کرد: در صورت اجرای مانورهایی که همه دستگاه های ذیربط شهرستان در آن شرکت داشته باشند قدرت مقابله با بیماری ها و کاهش خسارات ناشی از آنها قابل توجه خواهد بود.

در ادامه و پس از پایان مانور دورمیزی، در روستای پریان و کشتارگاه دام شهرستان کوهدشت عملیات اجرایی مانور با حضور تیم هایی از دستگاه های ذیربط شهرستان و استان انجام شد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر