۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۱۰:۰۷
کد خبر: ۲۹۶۰
رئوفی نژاد:
استاندار زنجان شکل گیری پدافند غیر عامل را یکی ازمهم ترین اقدامات دولت دهم است افزود: با اقدامات مناسب دولت دهم اکنون بخش زیادی از تجهیزات کشور مجهز به پدافند غیر عامل است.
محمد رئوفی‌نژاد در دیدار دانشجویان "دافوس"،  شکل گیری پدافند غیر عامل را یکی ازمهم ترین اقدامات دولت دهم است افزود: با اقدامات مناسب دولت دهم اکنون بخش زیادی از تجهیزات کشور مجهز به پدافند غیر عامل است.

وی  ادامه داد: استان زنجان با توجه به شاخص‌های امنیتی که توسط نیروی انتظامی ارزیابی می‌شود جز سه استان امن کشور قرار دارد.

رئوفی نژاد افزود: استان زنجان به لحاظ وجود برخی از عوارض و معابر به حساس‌ترین محور ارتباطی شمال غرب کشور تبدیل شده است و همچنین به علت همسایگی با 7استان مرزی از جمله مرز بازرگان مهم‌ترین راه ارتباطی ایران واروپا به‌شمار می آید.
 
استاندار زنجان با اشاره به وفاق و همدلی بالا در استان، افزود: همدلی و وفاق خوبی در زنجان حاکم است و همچنین تعامل نزدیکی بین اعضای شورای تامین استان و شهرستان وجود دارد که این امر در پیشرفت استان تاثیر گذار است.

رئوفی نژاد افزود: اشتغال یکی از شاخص‌های بسیار مهم در امنیت است که با اقدامات صورت گرفته در استان در طی سال 90 استان زنجان دومین استان کشور از لحاظ کاهش نرخ بیکاری نام گرفت.
 
وی با اشاره به الگو شدن عزاداری مردم استان در جهان، گفت: مردم استان  زنجان مردمی ولایی  ومعتقد هستند به طوری که عزاداری مردم استان در دهه اول محرم به یک الگوی جهانی تبدیل شده است و لقب پایتخت شور وشعور حسینی تابلوی افتخار استان است وهمچنین لقب غواصان دریادل که از سوی مقام معظم رهبری در سفر به استان عنوان شد نشانگر نقش استان در طی 8سال دفاع مقدس است.
 
 استاندار زنجان با اشاره به صادرات غیر نفتی استان، یادآور شد: استان زنجان در سال 90میزان 652میلیون دلار صادرات غیر نفتی داشته است و از لحاظ ظرفیت‌های صنعتی نیز بزرگترین معدن سرب و روی کشور در این استان واقع شده است که بزرگترین منبع در آمد استان زنجان است.


گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر