۰۷ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۴
کد خبر: ۲۹۳۶۱
جروزالم پست نوشت: با افزایش حضور ایران در سوریه، اسرائیل چاره‌ای نخواهد داشت جز اینکه بصورت یک‌طرفه علیه نیروهای ایرانی اقدام نظامی کند.
به گزارش پایداری ملی، روزنامه «جروزالم پست» چاپ فلسطین اشغالی در سرمقاله خود تحت عنوان «ایران در سوریه» به بررسی تلاش‌های رژیم صهیونیستی برای کم کردن نفوذ تهران در سوریه و لزوم اقدام نظامی علیه آن پرداخت.

در ابتدای این یادداشت با اشاره به سفرهای مکرر «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی به روسیه و دیدار با «ولادیمیر پوتین»‌رئیس جمهور این کشور با هدف ممانعت از حضور ایران در سوریه، آمده است که عوامل مختلفی عقب نشینی تهران از این کشور را بسیار پیچیده کرده است.

جروزالم پست با بیان اینکه توافق هسته‌ای، اقدام علیه ایران را بسیار دشوار کرده و اسرائیل بهای آن را می‌پردازد، مدعی شد روسیه نیز تمایل دارد نیروهای ایرانی از سوریه خارج شوند.

در ادامه این سرمقاله همچنین آمده است که شاید درپی مذاکرات نتانیاهو، پوتین تلاش کند توافقی با طرف ایرانی برای کم کردن حضور نیروهای آنها در جنوب سوریه بدست آورد اما به این مسئله نیز نمی‌توان امیدوار بود.

جروزالم پست در پایان تاکید کرد با شکست خوردن تمام سناریوهای احتمالی درباره تقابل روسیه با ایران در سوریه، اسرائیل چار‌ه‌ای نخواهد داشت جز آنکه یک‌طرفه علیه ایران اقدام نظامی داشته باشد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر