۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۱۳:۳۵
کد خبر: ۲۹۱۸
همزمان با کنفرانس«نظام اداری الکترونیکی» کنفرانس، سمینار مدیریت زنجیره تأمین الکترونیکی، سمینار مدیریت الکترونیکی شهر(ویژه شهرداری‌ها) و سمینار امنیت اطلاعات و پدافند غیرعامل سایبری برگزار می‌شود.
محورهای برگزاری این کنفرانس که با حمایت برخی از وزارتخانه‌ها و استانداری های پیشرو در نظام اداری الکترونیکی برگزار می شود، شامل مدیریت منابع انسانی، مدیریت فرایندهای سازمانی، هوش سازمانی، برنامه ریزی منابع سازمانی، مدیریت دانش در سازمان، مدیریت کیفیت خدمات الکترونیک، دورکاری بر بستر فناوری اطلاعات و نظام اداری همراه است.

در این کنفرانس که با مجوز معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رییس جمهور برگزار می‌شود، مدیران عالی کشور به بیان دستاوردهای دولت در این زمینه می‌پردازند و استادان دانشگاه نیز در خصوص راهکارها و مشکلات توسعه علمی نظام اداری الکترونیک بحث و تبادل نظر می‌کنند.

همزمان با این کنفرانس، سمینار مدیریت زنجیره تأمین الکترونیکی، سمینار مدیریت الکترونیکی شهر(ویژه شهرداری‌ها) و سمینار امنیت اطلاعات و پدافند غیرعامل سایبری برگزار می‌شود.

در این دوره از کنفرانس، به پاس تقدیر از مدیرانی که برای توسعه نظام اداری الکترونیکی گامهای موثری برداشته‌اند، "مرد سال نظام اداری الکترونیکی" در سال 91 از سوی دبیرخانه کنفرانس معرفی و از وی تقدیر می‌شود.

علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به نشانی اینترنتی www.oas.ir مراجعه کرده و یا با شماره تلفن‌های 24-77681321-021 تماس بگیرند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر