۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۱۳:۲۹
کد خبر: ۲۹۱۷
ششمین کنگره انجمن ژئوپلیتیک ایران، هفتم و هشتم آبان ماه امسال به همت انجمن ژئوپلیتیک ایران و با همکاری دانشگاه فردوسی مشهد و سازمان پدافند غیرعامل برگزار می‌شود.
این کنگره با محوریت پدافند غیرعامل و با حضور اندیشمندان، صاحب‌نظران و دست‌اندرکاران حوزه علوم مرتبط با پدافند غیرعامل برگزار می‌شود.

محورهای این کنگره شامل رویکردها و مبانی نظری پدافند غیرعامل، پدافند غیرعامل از منظر دین، فرهنگ سازی و آموزش در پدافند غیرعامل، پدافند غیر عامل و قوانین جمهوری اسلامی ایران، پدافند غیرعامل و نظام جهانی، پدافند غیرعامل و امنیت ملی، تجربیات پدافند غیر عامل در کشورهای دنیا، پدافند غیرعامل و حفظ سرمایه های اجتماعی، پدافند غیرعامل و جنگ نرم،‌ اصول و ملاحظات پدافند غیرعامل در فضای سایبری، مکان‌یابی مراکز بر اساس اصول و ملاحظات پدافند غیرعامل، پدافند غیرعامل در مدیریت بحران، پدافند غیرعامل و مرزها، حمل و نقل و پدافند غیرعامل، پدافند غیرعامل و تهدیدات بیولوژیک و کاربرد GIS و RS در پدافند غیرعامل است.

بر اساس اعلام دبیرخانه همایش، 31 مرداد آخرین مهلت ارسال مقالات و 31 شهریورماه زمان اعلام نتایج داوری اصل مقالات است.

علاقه‌مندان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت انجمن ژئوپلیتیک ایران به نشانی اینترنتی http://www.iagc6.um.ac.ir مراجعه کنند.


گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر