۱۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۸
کد خبر: ۲۸۹۴۰
ذوالنوری در تشریح جلسه هیأت رئیسه فراکسیون دفاع و اقتدار ملی:
نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی:در راستای مأموریت ذاتی سازمان پدافند غیرعامل و در جهت برقراری تعامل نزدیکی با دستگاه های اجرایی کشور و اعمال سیاست ها و تدابیر مقام معظم رهبری در حوزه پدافند غیرعامل، طرح عضویت رئیس سازمان پدافند غیرعامل در برخی از شوراهای عالی کشور تهیه و در هفته جاری در صحن علنی بررسی خواهد شد.

به گزارش پایداری ملی مجتبی ذوالنوری رئیس فراکسیون دفاع و اقتدار ملی،با اشاره به برگزاری جلسه هیأت رئیسه فراکسیون دفاع و اقتدار ملی گفت: طرح عضویت رئیس سازمان پدافند غیرعامل در شوراهای عالی و لایحه تشکیل سازمان صنایع دریایی نیروهای مسلح در جلسه هیأت رئیسه فراکسیون مطرح و مرود بررسی قرار گرفت.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی ضمن تشریح طرح ها و لوایح مذکور اظهار داشت: با عنایت به تدابیر فرماندهی معظم کل قوا در خصوص اهمیت راهبردی توسعه و تقویت صنایع دریایی و تدبیر معظم له، لایحه تشکیل سازمان صنایع دریایی نیروهای مسلح به منظور ایجاد قابلیت های بازدارندگی و تأمین نیازمندی های دفاعی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در حوزه شناورهای سطحی، زیرسطحی، اثرسطحی، تندرو، سامانه های قوای محرکه، سامانه های موشکی ساحل به دریا، سلاح زیرآبی و کنترل آتش دریایی و غیره است.

ذوالنوری ادامه داد: این لایحه برابر مجوز و تدابیر فرماندهی معظم کل قوا به عنوان بخشی از صنایع دفاعی وابسته به وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح تهیه و پس از تصویب در دولت تقدیم مجلس شده و در صحن علنی مطرح خواهد شد.

وی افزود: در راستای مأموریت ذاتی سازمان پدافند غیرعامل و در جهت برقراری تعامل نزدیکی با دستگاه های اجرایی کشور و اعمال سیاست ها و تدابیر مقام معظم رهبری در حوزه پدافند غیرعامل، طرح عضویت رئیس سازمان پدافند غیرعامل در برخی از شوراهای عالی کشور تهیه و در هفته جاری در صحن علنی بررسی خواهد شد.

رئیس فراکسیون دفاع و اقتدار ملی مجلس شورای اسلامی ضمن تشکر از مجلس شورای اسلامی و نمایندگان محترم، ابراز امیداواری کرد با تصویب لایحه مزبور در صحن علنی مجلس شورای اسلامی، بخشی از نیازهای تقنینی و پشتیبانی نیروهای مسلح برطرف گردد.


گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر