۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۱۱:۵۳
کد خبر: ۲۸۸۳
دانشجویان نقش بسزایی در خلق حماسه سیاسی و اقتصادی دارند
محمد مشتاق زاده در مراسم دانش آموختگی دانشجویان مقطع کارشناسی دانشگاه آزاد اسلامی بستک افزود: دانشجویان پرچمدار روحیهحق طلبی، ظلم ستیزی و استکبارستیزی در جامعه هستند و امروز رسالت سنگینی برای ساختن و توسعه ایران و خنثی سازی توطئه های دشمنان برعهده دارند.

وی تأکید کرد: دانشجویان همچنین بایستی پرچم‌دار عزت و دانش شهدای هسته‌ای کشور بوده و الگوی مناسبی برای اقتصاد مقاومتی و سرباز توانمند نظام در عرصه‌های مختلف علمی،‌ اقتصادی و سیاسی در سایه ولایت باشند.

فرماندار شهرستان بستک با بیان اینکه امروز هدف اصلی جنگ نرم دشمن، تضعیف و نابودی اعتقادات، ارزش‌های دینی و انقلابی ملت به‌ ویژه جوانان است، گفت: در این جنگ جدید که می‌توان آن‌ را نبرد اعتقادی خواند باز هم قشر تحصیل کرده و دانشجو می‌توانند با بصیرت، پرچم‌دار مبارزه با تحرکات ضد فرهنگی دشمن باشند.

مشتاق زاده با اشاره به در پیش بودن انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی گفت: انتخابات یکی از دستاوردهای ارشمند انقلاب اسلامی و تجلی مشارکت مردم در اداره جامعه است و مهم‌ترین حادثه سیاسی امسال محسوب می‌شود.

فرماندار شهرستان بستک با بیان اینکه حضور آگاهانه دانشجويان در عرصه انتخابات باعث تحرك، نشاط و شادابي انتخاباتي می شود افزود: حضور حماسی و جهادی مردم در عرصه سیاسی انتخابات توطئه های دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را یک بار دیگر نقش بر آب خواهد کرد.
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر