۱۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۰
کد خبر: ۲۸۸۱۴
فرماندار اصفهان:
فرماندار اصفهان با بیان اینکه تهدیدات دشمنان علیه کشور را باید به عنوان یک فرصت تلقی کرد، گفت: باید بتوانیم از تحریم‌های دشمنان به بهترین نحو استفاده و در جهت رفع مشکلات مردم در ابعاد مختلف گام برداریم.
به گزارش پایداری ملی، احمد رضوانی در جلسه کمیته اشتغال بانوان شهرستان با اشاره به اهمیت توجه به امر تولید، اظهار کرد: اصل خانواده، فرهنگ مشارکت، استفاده از تکنولوژی و فناوری روز، استفاده از فرصت‌ها و خرد جمعی، از جمله عوامل مؤثر در ایجاد تولید و اشتغال پایدار در کشور است.

وی با اشاره به خشکسالی‌های اخیر و کمبود آب در اصفهان، افزود: تأمین آب شرب و کشاورزی مردم اصفهان، از جمله اولویت‌های مسؤولان است که با استفاده از تکنولوژی روز در آبیاری باید نسبت به صرفه‌جویی در مصرف آب، اقدام و از شرایط موجود به نحو مطلوب استفاده کرد.

فرماندار اصفهان بر اهمیت مشارکت بانوان در اشتغال‌زایی برای بهبودیافتگان خانم جویای کار، تأکید کرد و گفت: امروزه اعتیاد، پدیده‌ای خانمان‌سوز در جامعه است و خانواده‌ها بالأخص بانوان نباید فرزندان خود را از ابتلا به این پدیده شوم، مصون بدانند.

وی با بیان اینکه تولیدکنندگان همواره باید مسائل و موانعی را که در تولید با آن‌ها مواجه هستند را مطرح کنند، عنوان داشت: دستگاه‌های ذی‌مدخل باید تا حد امکان نسبت به همکاری با تولیدکنندگان و رفع مشکلات پیش روی آنان اقدام کنند.

رضوانی با بیان اینکه تهدیدات دشمنان علیه کشور را باید به عنوان یک فرصت تلقی کرد، ابراز امیدواری کرد: با برنامه‌ریزی دولت، حمایت‌های رهبر فرزانه انقلاب و همبستگی مسؤولان 3 قوه بتوانیم از تحریم‌های دشمنان به بهترین نحو استفاده و در جهت رفع مشکلات مردم در ابعاد مختلف گام برداریم.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر