۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۱۸:۰۱
کد خبر: ۲۸۷۸
هزاوه ای:
رئیس اداره کل پدافند غیرعامل استان همدان نیز بیان کرد: آموزش پدافند غیرعامل باید در استان همدان مورد توجه قرار گیرد.

سید مصطفی هزاوه ای چهارشنبه در جلسه پدافند غیر عامل استان همدان افزود: دستور العمل پدافند غیرعامل با هدف انجام دفاع غیرعامل و نهادینه سازی آنها در سطح شهرها و بخش ها به منظور افزایش ایمنی و کاهش آسیب های ناشی از حملات نظامی و افزایش آستانه تحمل مردم ابلاغ و مورد توجه قرار گرفته است.

وی گفت: برای اجرای صحیح پدافند غیرعامل 11 کارگروه از جمله امنیت اجتماعی، انرژی و آب، فناوری، سازماندهی و مشارکت مردمی، بهداشت و سلامت، صنعت معدن و تجارت، جهاد کشاورزی، فرهنگی و اجتماعی و آموزشی، پشتیبانی و خدمات رسانی، راه و شهرسازی در نظر گرفته شده است.

وی عنوان کرد: هشت آبان ماه روز پدافند غیرعامل نامگذاری شده است و به مناسبت این هفته نیز 10 استان کشور به عنوان کانون و هدف مشخص شده اند که امسال همدان جزء آنها محسوب نمی شود و تنها در بحث فرهنگ سازی باید اقداماتی انجام دهد.

رئیس اداره کل پدافند غیرعامل استان همدان در رابطه با روز شمار این هفته گفت: روز شنبه هفته آینده به نام بسیج و مردم و پدافند غیرعامل، روز یکشنبه فرهنگ سازی و پژوهش و تولید علم و پدافند غیرعامل، روز دوشنبه اقتصاد مقاومتی و پیشرفت پایدار و پدافند غیرعامل، روز سه شنبه آمادگی همه جانبه و پدافند غیرعامل، روز چهارشنبه دفاع سایبری و فناوری نوین و پدافند غیرعامل، روز پنج شنبه تأمین انرژی پایدار و پدافند غیرعامل و آخرین روز این هفته نیز تولید ملی، صنعت و پدافند غیرعامل نامگذاری شده است.

وی یادآور شد: در بحث آموزش پدافند غیرعامل 160 نفر ظرفیت برای مدیران، معاونان مدیران، فرمانداران و شهرداران استان همدان در نظر گرفته شده و همچنین 120 نفر ظرفیت نیز برای کارشناسان و کارشناسان ارشد ادارات مدنظر قرار گرفته است.


گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر