۰۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۰
کد خبر: ۲۸۷۶۶
مدیرکل پدافند غیرعامل خراسان جنوبی تاکید کرد
دکتر عابدی مدیرکل پدافند غیرعامل استان، با اشاره به اینکه اکثر دستگاه های اجرایی بیشترین تهدید را مربوط به حوزه کاری خود میدانند، این امر را نشان دهنده درک لزوم رعایت مباحث پدافند غیرعامل توسط مدیران در دستگاه های اجرایی دانست.

به گزارش خبرنگار پایداری ملی، شنبه هفته جاری  نشست مشترک مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری خراسان جنوبی با مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی با هدف افزایش همکاریهای گسترده در حوزه های زیربط فی ما بین اداره کل پدافند غیرعامل و شرکت آب و فاضلاب روستایی در محل دفتر مدیرکل پدافند غیرعامل برگزار شد.

در این جلسه مهندس بسکابادی مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی ضمن ارائه گزارشی از روند انجام اقدامات صورت گرفته در راستای رعایت مباحث و الزامات پدافند غیرعامل، نیازها و کمبودهای این شرکت را در جهت اجرائی نمودن این مهم مطرح کرد.

اکثر مدیران دستگاه های اجرایی بیشترین تهدید در مباحث مرتبط با پدافند غیرعامل را مربوط به حوزه کاری خود می دانند.

وی با اشاره به تعدد چاه های آب روستایی و پراکندگی آنها تهدیدات متصور در این حوزه را بسیار مهم و حائز اهمیت دانست و رعایت مباحث و الزامات پدافند غیرعامل را یکی از راه های محافظت از این چاه ها عنوان نمود.

در ادامه دکتر عابدی مدیرکل پدافند غیرعامل استان، با اشاره به اینکه اکثر دستگاه های اجرایی بیشترین تهدید را مربوط به حوزه کاری خود میدانند، این امر را نشان دهنده درک لزوم رعایت مباحث پدافند غیرعامل توسط مدیران در دستگاه های اجرایی دانست.

عابدی با اشاره به همجواری استان با کشور افغانستان، بر لزوم انجام پیش بینی ها، برنامه ریزی ها، هماهنگی و اقدامات لازم در زمینه پیشگیری و مدیریت خطرات و تهدیدات متصور تاکید و شناسایی گلوگاه های خطر در حوزه آبرسانی و راههای مقابله سریع با آن را خواستار شد.

مدیرکل پدافند غیرعامل در این نشست بر تامین و تجهیز مراکز و تاسیسات مرتبط با آبرسانی به مولد های تامین برق اضطراری ( دیزل ژنراتور ) تاکید نمود.

در پایان دکتر عابدی برگزاری کارگاه های آموزشی جهت افزایش توان علمی و عملی پرسنل شرکت آبفا روستایی خراسان جنوبی را خواستار شد.


گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر