۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۱۲:۳۳
کد خبر: ۲۸۴۵
وزیر دفاع در جمع خبرنگاران:
سردار وحیدی با اعلام خبر رونمایی از جدیدترین پهپاد بومی در آینده نزدیک گفت: اگر رژیم صهیونیستی با پاسخ سوریه مواجه شود، حتماً ضربات مهلکی را دریافت خواهد کرد.
 سردار "احمد وحیدی" وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، در حرم امام خمینی(ره)؛  در جمع خبرنگاران با بیان اینکه امروز آمده‌ایم تا بگوییم هنوز در مسیر امام و آرمان‌های ایشان مستحکم هستیم، اظهار داشت: یکی از فرمان‌های امام(ره) این بود که باید خودکفا باشیم، ما نیز امروز یکی از خودکفاترین نیروهای مسلح را در جهان داریم و در مجموعه وزارت دفاع هر آنچه که مورد نیاز نیروهای مسلح کشور است را تولید می‌کنیم.

وی ثمره تلاش‌های کارکنان وزارت دفاع را هدیه کوچکی از جانب این وزارتخانه به محضر بنیان‌گذار کبیر انقلاب اسلامی دانست و افزود: امام خمینی(ره) عشق ملت بودند و هستند و ما امروز نیز به عشق ایشان و شهدا حرکت می‌کنیم.

وزیر دفاع گفت: امیدواریم که شهدا و امام(ره) از ما راضی باشند و رهبر معظم انقلاب نیز همان‌طور که ادامه‌دهنده راه امام راحل هستند، از ما و فعالیت‌های وزارت دفاع راضی باشند تا ما را به قله‌های رفیع پیشرفت ببرند.

سردار وحیدی در ادامه درباره جدیدترین محصولات دفاعی کشور گفت: ما مجموعه فراوانی از محصولات جدید را در دست داریم که شامل پهپادهای جدید، موشک‌های جدید و همین‌طور محصولات دریایی و زیردریایی جدید است؛ به امید خدا سعی داریم یکی از پهپادها را با نام "حماسه" در کنگره شهدای وزارت دفاع رونمایی کنیم.

وی در پاسخ به سؤال خبرنگار، مبنی بر آمادگی نیروهای مسلح در صحنه جنگ‌های نامتقارن عنوان کرد: به‌حمدالله نیروهای مسلح ما آمادگی بسیار کاملی دارند و با تاکتیک‌های گوناگون برای حضور در صحنه‌های مختلف و عکس‌العمل در شرایط گوناگون کاملاً آماده‌اند.

وزیر دفاع با بیان این که نیروهای ما تمرینات بسیار فشرده‌ای در این خصوص داشته‌اند، تصریح کرد: ملت ما بدانند که نیروهای ما در مانورهای گوناگون به صورت پیش‌بینی شده، تمرینات خوبی داشته‌اند و برای هر موضوعی کاملاً سرحال و آماده هستند.

سردار وحیدی در پاسخ به سؤال خبرنگاری در خصوص حملات رژیم صهیونیستی به سوریه گفت: رویه ددمنشانه و خوی تجاوزگری رژیم اشغالگر قدس به کشورهای اسلامی سابقه دیرینه دارد و این هم یک نمونه دیگر است.

وی با خط مقدم دانستن مقاومت در سوریه افزود: طبیعی است که رژیم صهیونیستی سوریه را که خط مقدم مقاومت است را مورد حمله قرار دهد. این عبرتی است که کشورهای دیگر بدانند چطور رژیم اشغالگر قدس همراه با حمایت آمریکا و برخی کشورهای غربی در کنار هم، سوریه را مورد حمله قرار می‌دهند و حتماً افکار عمومی توجه ویژه‌ای به این موضوع خواهند داشت.

وزیر دفاع با انتقاد از همراهی برخی کشورها با تروریست‌ها و رژیم صهیونیستی علیه کشور اسلامی سوریه اظهار داشت: سوریه رژیم مستحکمی داشته و به نظر ما این کشور حق دارد هر زمان که خواست، پاسخ محکمی به رژیم صهیونیستی بدهد.

سردار وحیدی با بیان اینکه این تصمیمات را خود سوریه بر اساس اقتضائات و شرایط خود خواهد گرفت، افزود: طبیعتاً اگر رژیم صهیونیستی با پاسخگویی‌های سوریه مواجه شود، حتماً ضربات مهلکی را دریافت خواهد کرد و باید توجه کند که این ماجراجویی‌ها به راحتی از ذهن ملت‌ها و مسلمانان جهان دور نمی‌شود.

وی در پایان توصیه کرد که رژیم صهیونیستی و دیگر حامیانش با این ماجراجویی‌ها نگران عاقبت خود باشند.
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر