۲۰ تير ۱۳۹۶ - ۰۷:۵۸
کد خبر: ۲۸۳۸۰
مدیر کل پدافندغیرعامل استان خراسان جنوبی:
صبح روز دوشنبه هفته جاری دکتر عابدی مدیرکل پدافندغیرعامل استان با امیریوسفی فرمانده ارشد نظامی آجا و رئیس کارگروه تخصصی دفاعی امنیتی و انتظامی شورای پدافندغیرعامل در محل دفتر فرماندهی آجا دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش خبرنگار پایداری ملی، صبح روز دوشنبه هفته جاری دکتر عابدی مدیرکل پدافندغیرعامل استان با امیریوسفی فرمانده ارشد نظامی آجا و رئیس کارگروه تخصصی دفاعی امنیتی و انتظامی شورای پدافندغیرعامل در محل دفتر فرماندهی آجا دیدار و گفتگو کرد.

در ابتدای این دیدار دکتر عابدی مدیرکل پدافندغیرعامل با اشاره به نیاز استان به تدوین طرح جامع پدافندغیرعامل، خواستار انجام کار کارشناسی و تخصصی در کمیته ها و کارگروه های زیرمجموعه شورای پدافندغیرعامل در راستای تدوین هرچه بهتر این طرح در استان شد.

تدوین طرح جامع پدافندغیرعامل در استان خراسان جنوبی یک نیاز اساسی و انکارناپذیر است

وی تشکیل انجمن علمی در استان را یک ضرورت انکارناپذیر برشمرد و افزود: در تشکیل انجمن علمی نباید تنها دانشگاهیان فعالیت داشته باشند بلکه همه کسانی که به نوعی با پدافندغیرعامل در ارتباط هستند از جمله روسای کارگروه های شورای پدافندغیرعامل نیز باید در این انجمن فعال بوده و نقش خود را به بهترین شکل ممکن ایفا نمایند.

در ادامه عابدی خواستار تنظیم برنامه آموزشی در حوزه پدافندغیرعامل برای کارگروه تخصصی دفاعی امنیتی و انتظامی شورای پدافندغیرعامل شد.

در پایان امیر یوسفی فرمانده ارشد نظامی آجا با اشاره به اینکه مباحث پدافندغیرعامل در استان خراسان جنوبی نسبت به سایر استان ها کمتر توسعه یافته ، خواستار ارتباط بیشتر با اداره کل پدافندغیرعامل استان شد.

همچنین وی از اعلام آمادگی این مرکز جهت انجام هرگونه همکاری در راستای پیشبرد اهداف و الزامات پدافندغیرعامل در استان خبر داد.

در پایان مذاکراتی فی مابین دوطرف جهت برگزاری رزمایش مرتبط با حوزه های پدافندغیرعامل در ایام نکوداشت هفته پدافندغیرعامل در مرکز 04 امام رضا(ع) توسط کمیته های زیرمجموعه کارگروه دفاعی امنیتی و انتظامی شورای پدافند غیرعامل صورت پذیرفت.


گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر