۱۰ تير ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۲
کد خبر: ۲۸۲۰۰
برزگربا اشاره به تحریم ایران به بهانه مفقود شدن لوینسون تاکید کرد:
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی در مجلس شورای اسلامی اعتقاد دارد آمریکا با مطرح کردن ناپدید شدن لوینسون در ایرانی تلاش دارد جمهوری اسلامی را نا امن جلو دهد.
به گزارش پایداری ملی، شهروز برزگر کلشانی با اشاره به طرح مجدد ناپدید شدن لوینسون در خاک ایران در مجلس کنگره آمریکا اظهار داشت: این فرد جاسوس است و برای خبرچینی به ایران آمدده بود و همه دنیا می دانند که مقدمه عملیات تروریستی در هر کشور با ارسال جاسوس آغاز می شود.

نماینده مردم سلماس در مجلس دهم شورای اسلامی ادامه داد: اگر لوینسون شهروند عادی آمریکا بود ابراز نگرانی آنها از ناپدید شدن او قابل درک بود اما وقتی آنها در ایران لانه جاسوسی داشتند، پیگیری جاسوسشان در ایران ابهام برانگیز است.

وی گفت: انتظار داریم آمریکا رفتار خود را نسبت به ایران تغییر دهد و دست از اعمال تحریم و طرح مسائلی مانند ناپدید شدن لوینسون بردارد البته برای ما نیاز به احترام آنها نداریم و همه دنیا با چهره واقعی آمریکا آشنا شده اند.

این نماینده مجلس تاکید کرد: سیاست آمریکا  نسبت به کشورهایی مانند جمهوری اسلامی ایران که مستقل از آنها عمل می کنند این است که به بهانه های مختلف آنها را تحت فشار قرار می دهد و موضوعات حقوق بشری یا تروریستی به آنها نسبت می دهد.

عضو کمیسیون امنیت ملی وسیاست خارجی در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: طرح ناپدید شدن لوینسون در کیش برای نا امن نشان دادن ایران است و نباید به آن اهمیتی داد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر