۱۰ تير ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۳
کد خبر: ۲۸۱۸۱
مردای، در جلسه هماهنگی گردهمای نجوم با محوریت پدافند غیرعامل استان گیلان
اولین جلسه هماهنگی ادارات جهت گردهمایی نجوم با محوریت پدافند غیر عامل روز پنج شنبه ، هشتم تیرماه با حضور تعدادی از روسای ادارات در محل اداره کل پدافند غیر عامل استانداری گیلان برگزار شد.
به گزارش خبرنگار پایداری ملی، جلسه  هماهنگی ادارات جهت برگزاری اولین گردهمایی نجوم با محوریت  پدافند غیر عامل  روز پنج شنبه، هشتم تیرماه با حضور تعدادی از روسای ادارات در محل اداره کل پدافند غیر عامل استانداری گیلان برگزار شد.

در این جلسه مرادی، مدیر کل پدافند غیر عامل استانداری گیلان اظهار داشت: پدافند غیر عامل از مهمترین عوامل اقتدار و توفیق دولت ها در حفظ و گسترش امنیت ملی و زمینه ساز توسعه متوازن و پایدار و عامل دستیابی به رفاه و توسعه همه جانبه محسوب می شود و این اداره کل و نمایندگان متخصص و علمی منجمان کشوری در استان در نظر دارند اولین گردهمایی ملی نجوم با رویکرد پدافند غیرعامل را در استان گیلان با حضور اساتید و دانشمندان برجسته علوم نجوم کشوری و بین المللی برگزار کند.

پدافند غیرعامل از مهمترین عوامل اقتدار دولت ها در حفظ و گسترش امنیت ملی و زمینه ساز توسعه متوازن و همه جانبه می باشد

وی با اشاره  به اهمیت برگزاری این گردهمایی در نمایان ساختن منزلت علمی و پردازش به تهدیدات احتمالی کشورهای متخاصم از منظر علم نجوم در کشورمان و با توجه به پتانسیل های  موجود همکاری کلیه ادارات را در برگزاری این گردهمایی خواستار شد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر