۰۲ تير ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۰
کد خبر: ۲۸۰۸۱
جبارزاده:
استاندار آذربایجان‌شرقی گفت: پدافند غیرعامل، اصل همیشگی کشور است.
به گزارش پایداری ملی، اسماعیل جبارزاده در جلسه شورای پدافند غیرعامل استان با اشاره به پاسخ موشکی اخیر سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به زیاده خواهی دشمنان و عملیلت تروریستی کور تکفیری‌ها در تهران گفت: خوشبختانه سپاهیان اسلام در کمترین زمان ممکن و با هدایت های داهیانه رهبر معظم انقلاب اسلامی، انتقام شهدای صحن مطهر حرم امام خمینی(ره) و مجلس شورای اسلامی را گرفتند. 
  
 وی افزود: این عملیات موفق؛ برای تمام داعشی‌ها و هر آن کسی که در فکر تجاوز به خاک ایران اسلامی است، درس عبرتی بود. 
  
 وی با بیان اینکه در ارتباط با حوزه پدافند غیرعامل هیچ گونه نگرانی نداریم، تصریح کرد: به دلیل رزمایش و مانورهای مختلفی که در طول سال و در اقصی نقاط ایران اسلامی برگزار می‌شود. 
  
استاندار آذربایجان‌شرقی اظهار کرد: برگزاری این مانورها، اقتدار ایران اسلامی را روز به روز افزایش می‌دهد و دلیلی بر وجود جنگ نیست بلکه اعلامی است برای آن سوی مرزها که ایران اسلامی آماده رفع هرگونه تجاوز احتمالی به خاک مقدس کیان اسلامی است. 
  
 جبارزاده با بیان اینکه بر اساس فرموده رهبر معظم انقلاب اسلامی، پدافند غیرعامل یک اصل همیشگی و مستمر است، گفت: باید آموزش‌های لازم در این زمینه به اقشار مختلف مردم افزایش یابد تا در صورت وقوع هرگونه حادثه بحرانی، توان لازم برای محافظت از خود، خانواده و دیگران را داشته باشند. 
  
وی با اشاره به آمادگی استان برای برگزاری یک رزمایش زیستی در استان بر لزوم آمادگی تمامی دستگاه‌های اجرایی در این خصوص تاکید کرد و ادامه داد: هر زمانی که مقدمات لازم برای برگزاری این رزمایش در استان فراهم شد هرچه سریع تر برگزار شود. 
  
 وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به سخنان اخیر رییس جمهور روسیه مبنی بر حضور 80 هزار تروریست در سوریه و عراق عنوان کرد: بر اساس گفته آقای پوتین، 25 درصد این افراد را اتباع کشورهای اروپایی تشکیل می دهند و با توجه به افزایش مقابله با آنان در این دو کشور، ممکن است در آینده نه چندان دور شاهد بازگشت تعداد زیادی از تکفیری ها به کشورهای خود و در نتیجه گسترش ناامنی در کشورهای مختلف جهان باشیم. 
  
استاندار آذربایجان‌شرقی در ادامه سخنان خود خطاب به تمامی مدیران استانی دستور داد که هرگونه تهدید مربوط به حوزه آنان را در کوتاهترین زمان ممکن خنثی کنند و هیچ گونه تعللی در این زمینه، قابل قبول نیست. هر شخصی هم که صنعتی را ایجاد می‌کند باید عرضه حفاظت و حراست از صنعت خود را نیز داشته باشد.
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر