۱۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۱:۱۰
کد خبر: ۲۷۸۱۳
نماینده مردم آمل در مجلس معتقد است حمایت کشورهای غربی از عربستان سعودی باعث سرایت تروریسم از خاورمیانه به اروپا و آمریکا شده است.
به گزارش پایداری ملی، عزت الله یوسفیان ملا انگلیسی را متهم به استفاده از ابزارهای سیاسی به نفع خود دانست و گفت: آنها تروریسم را به دو نوع خوب و بد تقسیم می کنند به طوری که از برخی از آنها که منافعشان را تأمین می کنند حمایت کرده و برخی دیگر را تقبیح می کنند.

نماینده مردم آمل و لاریجان در مجلس شورای اسلامی بر همین اساس تصریح کرد: آمریکایی ها مانع ورود ایرانی ها به این کشور می شوند چرا که ایران را کشوری حامی تروریسم می دانند در حالی که تا کنون نقش هیچ ایرانی در هیچ حادثه تروریستی به اثبات نرسیده است.

وی ادامه داد: عربستانی ها بیش از نصف ذخایر ارزی خود را به آمریکا داده اند و تصور می کنند با دریافت سلاح می توانند خود را در منطقه تقویت کنند در حالی که باعث افزایش تروریسم در منطقه و سرایت آن به سایر کشورهای خارج از خاورمیانه خواهند شد.

رئیس کمیسیون تدوین آیین نامه داخلی مجلس شورای اسلامی در پایان خاطرنشان ساخت: انگلیس و آمریکا تا کنون تلاش داشتند نقش عربستان در حادثه 11 سپتامبر را کمرنگ کنند اما با همین حمایت ها باعث شده اند تروریست هایی که ازسوی عربستان پرورش می یابند، دامن خود آنها را گرفته و ناامنی را برای کشورهای اروپایی و آمریکایی سوغات بیاورد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر