۰۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۵
کد خبر: ۲۷۵۴۵
مدیرکل پدافند غیرعامل استان سمنان:
در جلسه کمیته پدافند غیرعامل اداره کل محیط زیست استان سمنان مطرح گردید محیط زیست میتواند امنیت و دفاع را در راستای پدافند غیرعامل در جامعه حفظ کند.
به گزارش خبرنگار پایداری ملی، مدیرکل پدافند غیرعامل استان سمنان در جلسه کمیته پدافند غیرعامل اداره کل محیط زیست استان سمنان که با حضور دکتر دامنگیر مدیرکل محیط زیست استان، معاونین و روسای ادارات و واحدهای ذیربط در محل اداره کل محیط زیست استان با توجه به اهداف پدافند غیرعامل نشر مفاهیم و معانی اولیه آن را مورد تأکید دستگاه ها قرار گیرد.

کارخائی با توجه به اینکه سیاست ها و برنامه های دولت که توجه به محیط زیست می باشد گفت: محیط زیست می تواند محیطی آرام و سالم بدون هرگونه تهدید را برای اقشار مختلف رقم بزند و نقاط مشترک بین محیط زیست و پدافند غیرعامل حفظ جان انسان ها در محیطی آرام می باشد. کارخائی افزود رعایت الزامات و ملاحظات زیست محیطی باعث افزایش بازدارندگی میشود.

مدیرکل پدافند غیرعامل استان افزود با توجه به اینکه استان سمنان قطب صنعتی محسوب میشود در مورد آلایندگی ها نیز باید مورد دقت قرار گیرد و همواره در حال رصد، شناسایی و پایش انواع تهدیدات زیست محیطی با کمک یکدیگر باشیم و راه های مقابله با تهدیدات را بصورت عملیاتی میدانی پیگیری کنیم. ازآنجائیکه تهدیدات دشمن بصورت دائمی است باید هوشیاری لازم را داشته و میطلبد که در مقابل هرگونه تهدیدات آمادگی لازم را داشته باشیم.

کارخائی افزود نقاط مشترک پدافند زیستی بین پدافند غیرعامل و محیط زیست را تقویت کنیم تا بتوانیم محیط زیستی سالم و شاداب برای مردم جامعه به ارمغان آوریم.

در ادامه دکتر دامنگیر نیز ضمن آمادگی لازم جهت هرگونه همکاری با اداره کل پدافند غیرعامل خواستار برگزاری دوره آموزشی تخصصی برای کارکنان و نیز تشکیل یک تیم بازرسی متشکل از دستگاه های مرتبط برای بازرسی از واحدها و حمایت از طرح کریدور سبز برای حیات وحش توسط استانداری و دستگاه های ذیربط شدند. همچنین معاونین و دیگر مسئولین محیط زیست استان نقطه نظرات و پیشنهادات خودشان را در خصوص بهبود همکاری متقابل اداره کل محیط زیست و پدافند غیرعامل در سطح استان اعلام کردند.


گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر