۰۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۹
کد خبر: ۲۷۵۱۸
جانشین فرمانده کل ارتش گفت: ما امروز با تهدیداتی روبرو هستیم که نوع و شکل آن با گذشته فرق می‌کند و وظیفه نیروهای مسلح،حفظ آمادگی و برقراری امنیت باشد.
به گزارش پایداری ملی،  امیر پوردستان جانشین فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران صبح امروز در دانشگاه فرماندهی و ستاد آجا با اشاره به جنگ‌های صدر اسلام و دید بلند فرماندهی حضرت علی (ع) در جنگ صفین اظهار داشت: به علت طولانی شدن جنگ صفین،حضرت علی با ایراد سخنرانی‌های مکرر در جمع یاران خود،همواره روحیه جنگاوری آنها را حفظ می‌کرد و ابعاد پلید دشمن را برای آنان بازگو می‌نمود.
 
وی گفت:یکی از وظایف مهم ما در نیروهای مسلح این است که در رفع نواقص وایرادات خود تلاش کند و با تغییر مدام در طراحی‌های دفاعی خود،دشمن را از دستیابی به اطلاعات نظامیمان ناکام نگه دارید.
 
امیر پوردستان ادامه داد: برگزاری همایش‌های تخصصی و علمی نظامی، اجرای رزمایش‌ها و تمرینات مداوم نظامی یکی از راههای حفظ آمادگی است.
 
جانشین فرمانده ارتش تصریح کرد: اعتماد به نفس،برقراری امنیت روانی برای مردم وجامعه و آمادگی بازدارندگی از مهمترین مولفه های آمادگی نیروهای مسلح است و دشمن وقتی بازدارندگی شما را ببیند و آمادگیتان را در تمام حوزه‌ها حس کند،نیات خود را آشکار می‌کند.
 
امیر پوردستان هدف از ورود آمریکا به منطقه را نه حمله به عراق وافغانستان بلکه هدف اصلی آنها را ضربه زدن به کشور جمهوری اسلامی ایران برشمرد و گفت: بحمدالله با درایت و هوشمندی فرماندهی معظم کل قوا و آمادگی نیروهای مقتدر مسلح کشور،نتوانسته اهداف پلید خود را عملی سازد.
 
جانشین فرمانده ارتش راهبرد جدید آمریکا در متطقه را مذهب بر علیه مذهب عنوان کرد و افزود: بر اساس همین تفکر،داعش را به وجود آوردند. و امروز ما در منطقه با جنگ هیبریدی روبرو هستیم و تمام نگاه مردم به برگزاری رزمایش‌ها و آمادگی دفاعی نیروهای مسلح کشور است.
 
امیر پوردستان در بخش پایانی سخنانش حوزه سایبر و جنگ الکترونیک را یکی از مهمترین مولفه های قدرت نیروهای مسلح برشمرد و خاطر نشان کرد: باید در این حوزه روزبه روز بر توانمندی خود بیافزاییم.


گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر