۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۸:۵۸
کد خبر: ۲۷۲۳۲
مدیر آموزش و پرورش مریوان در مراسم تجلیل از اساتید و مجریان گفتمان های دینی این شهرستان گفت: هدف از جنگ نرم دشمنان تهی کردن جامعه از ارزش های دینی است.
به گزارش پایداری ملی، در راستای بزرگداشت هفته معلم و سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری، مراسم تجلیل از اساتید و مجریان گفتمان‌های دینی امروز، ۱۸ اردیبهشت ماه شهرستان مریوان برگزار شد.

بهمن عرفانی، مدیر آموزش و پرورش مریوان در مراسم تجلیل از اساتید مجریان گفتمان‌های دینی با تبریک هفته معلم و ایام مبارک ماه شعبان اظهار کرد: تجلیل و تکریم از فعالان عرصه گفتمان‌های دینی در حقیقت تجلیل از هویت دینی است.

وی افزود: امروز دشمنان از ابزارهای مختلف و نوین از جمله فضای مجازی و ماهواره برای تهی کردن جامعه از ارزش‌های دینی و دور کردن جوانان و نوجوانان از دین استفاده می‌کنند.

مدیر آموزش و پرورش مریوان برگزاری کلاس‌های با موضوع گفتمان‌های دینی در سطح مدارس را راهکار مناسب و ارزشمندی برای آگاهی‌بخشی به قشر عظیم دانش‌آموزی و کمرنگ کردن آثار هجمه فرهنگی و جنگ نرم دشمنان برشمرد.

حجت‌الاسلام عباس عبدی، سرپرست اداره تبلیغات اسلامی مریوان این مراسم ضمن تبریک هفته معلم، هدف از برگزاری این مراسم را قدردانی از معلمان عزیزی دانست که در جریان برگزاری گفتمان‌های دینی با اداره تبلیغات اسلامی همکاری داشته‌اند.

وی به برگزاری ۱۱۰مورد گفتمان دینی در سطح مدارس اشاره کرد و افزود: در راستای برگزاری این گفتمان‌ها تعداد ۶ نفر از اساتید مجرب و توانمند حضور داشتند و در مجموع نزدیک به ۳ هزار نفر از دانش‌آموزان دراین گفتمان‌ها شرکت کردند.

عبدی، هویت دینی و ملی، آسیب شناسی اجتماعی و فرهنگی، احکام عبادی، فلسفه حجاب، مهارت‌های زندگی، اخلاق اسلامی، حقوق متقابل فرزندان و والدین را از موضوعات گفتمان‌های دینی خواند و از همکاری اداره آموزش و پرورش شهرستان مریوان تقدیر و تشکر کرد.

یادآور می‌شود؛ در پایان این مراسم از مدارس برتر در اجرای گفتمان‌های دینی با اهدای لوح تقدیر و هدایا تجلیل شد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر