۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۱۹:۴۹
کد خبر: ۲۶۹۰
استاندار لرستان:
حبیب‎الله دهمرده با بیان اینکه جامع‎نگری توأم با احتساب احتمالات از فاکتورهای مهم در پدافند غیرعامل است، گفت: همواره این نکات در مراحل مختلف کارها و امور و در سطوح مختلف باید مورد توجه واقع شود.
حبیب‎الله دهمرده در اولین جلسه شورای پدافند غیرعامل استان در سال جدید، با بیان اینکه جامع‎نگری توأم با احتساب احتمالات از فاکتورهای مهم در پدافند غیرعامل است، گفت: همواره این نکات در مراحل مختلف کارها و امور و در سطوح مختلف باید مورد توجه واقع شود.

وی افزود: مثلاً در احداث تأسیسات و ساختمان‎ها، راه‎ها، پل‎ها و سایر تأسیسات بایستی به‎گونه‎ای عمل کنیم که در مواقع اضطراری و احتمالی بتوان استفاده‎های بهینه از این امکانات را به عمل آورد.

استاندار لرستان با ترسیم شمایی کلی از عملکرد کارگروه‎های زیرمجموعه شورای پدافند غیرعامل استان، ادامه داد: مسوولان کارگروه‎های زیرمجموعه بایستی چشم‎انداز آینده و برنامه‎های کوتاه‎، میان و بلندمدت برای خود ترسیم و تدوین کنند و با برنامه‎ریزی و زمان‎بندی در راستای اهداف خود گام بردارند.

وی اظهار کرد: با توجه به گزارشاتی که مسوولان کارگروه‎ها ارائه دادند، معلوم است از نقطه آغازین کار، حرکت‎های مثبت و ارزنده‎ای صورت گرفته و امید است این رویه در جهت مطلوبیت و حرکت به نقطه ایده‎آل تداوم یابد.


گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر